Juni/Juli mammor...
Alltså, jag vet varken ut eller in längre...
När C var 3 veckor gammal började vi misstänka att hon inte tål/är överkänslig mot mjölkprotein. Hon skrek och spände sig flera timmar samma tid varje kväll. Jag slutade äta allt som innehåller mjölkprotein och hon slutade skrika. Hon fortsatte vara gnällig, men alla säger ju att det är helt normalt att bebisar är mer gnälliga på kvällen så det har väl inte varit mer med det...men som jag skrivit i ett tidigare inlägg är hon ofta gnällig hela dagarna, spänner sig och kan inte komma till ro, sover enbart små snuttar och vaknar jätteledsen. Vilket sedan resulterar i att hon senare på eftermiddagen blir jättetrött och ännu gnälligare. Vissa dagar är det jättesvårt att få henne att somna på kvällen för att hon är ledsen. Alla säger hela tiden att allt verkar helt normalt, att bebisar är gnälligare på kvällen osv osv, och visst, det kan jag väl köpa, men att hon ibland verkligen panikskriker och spänner sig är väl ändå inte normalt? Jag har verkligen fått känslan av att det finns fler saker hennes mage inte riktigt fixar, men jag vet inte vart jag ska börja :( vågar knappt äta något snart och om jag ska plocka bort ännu mer saker finns snart inget kvar som jag kan äta...så många säger att det blir bättre efter 3 månader, men jag får panik snart. Blir så ledsen för om hon har ont, vill ju bara att min skatt ska må bra!