Juni/Juli mammor...
Gult o grönt bajs är väl typiskt för just amningsbarnen!? Dop på lördag...
Gult o grönt bajs är väl typiskt för just amningsbarnen!? Dop på lördag...
Larsson det låter sim det är ert första barn
Jag hinner också mkt, imorse var jag ute o sprang vid 7 o ca 1 h promenad brukar jag ta efter att jag kört 2 åringen t andra sidan stan. Sen dammsuger jag VARJE dag, blir smuligt med tre barn som äter frukost. Småhandlar gör jag men orkar inte storhandla själv. Sen på em åker jag o hämtar 2 åringen o sen gör vi mellis o läser läxor med 9 åringen o sen lagas det mat o badas o tvättas o nattas. Vid 20 är målet att alla ska vara i sina sängar. O vid 21 ska alla sova. Tempo som sagt. Här blir det definitivt inte fler barn! 4 räcker. Sen har jag fått gallsten också pga graviditeten så nu väntar jag på operation.
Iris tar inte heller napp o sover hos mig i sängen.
Jag har 4 barn o kör en Volvo xc90 7 sitsig älskar den!
När mina fått tänder o varit förkylda har bajset blivit slemmigt
Här ammas det massor, sågat tror lilla tjockisen behöver mer. Så idag började vi med smakisar. O det var mumsigt
. Ska bli opererad om ngn månad så bra om pappan kan ge ngt. Ersättning o flaska ratas...
Jag sover en sväng på dagen ibland. När man har varit uppe vaken 6-9 ggr på en natt så blir man rätt mör. Minsting som vill äta 3-4 ggr en tvååring som kommer gråtandes, en nioåring med mardrömmar o en katt som vill ut. Ja då sover jag.
Iris vänder dig inte än, dock en kort tjockis. Mina andra har vänt sig vid 2,5 månad. Men det kommer väl, alla är ju olika. Däremot gapar hon glatt när hon får mat
Jag har alltid med de andra tre börjat vid 4 mån o det har inte påverkat antalet amningar. Eller jo kanske var det där för som hon bara åt 3 ggr o inte 5-7 ggr!? Inatt. Gjorde egen potatispure idag o tänkte testa göra sötpotatispure i helgen. Det mesta verkar gillas. Lite skeptisk mot fruktpure speciellt kall.
Min lilla är sjukt dålig på att roa sig själv, men beror väl på att hon är nummer 4 i syskonskaran o vi är 5 som gillar med henne. Väldigt social