• Liniz77

Juni/Juli mammor...

Jag har oxå hår överallt!!!! Skitvidrigt
    Grattis hattifnatt. Våra nätter o dagar är bättre sen tanden kom. La båda småflickorna ikväll samtidigt så tvååring o bebis somnade illa kvickt!

• Liniz77

Känns det inte bra så ska man åka iväg. Iris fick sprutorna idag. O nu är tand nr 2 på väg upp, väger 6,6 o är 62,5 cm lång. Underbart söt!

• Liniz77

Aou känner igen det där! Alla mina tjejer har vägrat flaska t mellan 8-10 månader... Ett gissel. Likadant är det nu, har alla flaskor o nappar o provat allt, när maken försöker blir hon vrål ilsk. Men tänkte börja ge till smakisarna.

• Liniz77

Larsson drar ni runt låren ordentligt efter att ni satt på blöjan så skydds barriärerna sitter ordenligt o spänner ni den ordentligt!? Här läcker blöjan när mormor satt på den. Vi har haft ett läckage m libero.

• Liniz77

Vilket märke anv du!? Byt märke annars. Känns ju som att de måste sitta för löst minstas om de läcker...

• Liniz77

Enstyck Anna o Cornelia jag gör som ni. Tycker att en 5 månaders är för liten att styra o bröstet är mer än mat. Vissa nätter med förkylning o tänder är rent ut sagt jäkliga men om bröstet kan lindra för liten så får de det. I perspektiv med tre större barn är denna tid så förbannat kort. Även om det inte alltid känns så. Här samsover vi o njuter så mkt det bara går. Tids nog är de 7 o uppnosiga o tror de vet bäst o ifrågasätter allt . Då känns det lättare att amma lite o göra den lilla nöjd. Mkt enklare relation . Mina äter på natten till de är runt året sen tar vi en dust. Men oavsett hur tjocka de är som små så tar jag inte nattmålet. Visst de behöver inte, men de behöver närheten. Sen min bror nästan dog i psd skulle jag inte våga ha bebisen själv i ett eget rum på natten förrän de är runt 7 månader. Med första barnet försökte o läste man mkt mer, o kontrollerade mer. Nu gäller det i en familj med 4 barn att försöka hålla alla nöjda o hinna se o vara med alla. Mini får hänga med o är socialare o godare än de flesta...

Svar på tråden Juni/Juli mammor...