sensommarbarn skrev 2011-08-12 09:16:27 följande:
Börjar tröttna på mig själv med mitt dåliga humör nu, vet inte vad jag ska göra..
Någon som varit med om samma sak? I normala fall har jag tålamod till tusen och är alltid glad och på bra humör... Tycker inte alls om mig själv som jag är just nu... =(
Check på den! Jag hatar verkligen att bara gå hemma och skrota, och med obefintlig nattssömn är det ju ännu värre. Så de senaste dagarna har jag varit riktigt otrevlig, och igår brast det när Freddan illvrålade för säkert tjugofemte gången under dagen och sambon frågade om det skulle dröja länge innan vi skulle gå (var på väg ut på promenad) så han kunde få ro att äta... Det slog blixtar om mig då kan jag säga...
Som sagt tycker jag det är som ett fängelse att bara vara hemma hela tiden, och det gills liksom inte att gå på en promenad, för det är inte samma sak som att GÖRA något. Ska hänga på låset till öppna förskolan på måndag, sen blir jag väl en inventarie där innan det är färdigt...=)
Sen är min sambo väldigt hönsig av sig, han vill absolut inte att jag ska köra bil ensam med sonen, med motiveringen att: "om han börjar skrika och du blir nervös så kan ju vad som helst hända..." (till saken hör att sambon har asperger och säger så ofantligt korkade saker med jämna mellanrum, men det här är väl egentligen sagt med omtanke, jag har ju trots allt haft körkort i tio år och har hittills aldrig krockat...) Så att komma hemifrån är inte helt lätt...
Huvva, det var dagens gnälligaste inlägg, ber om ursäkt!