Inlägg från: starchild81 |Visa alla inlägg
  • starchild81

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Verkar finnas en del hmm mindre begåvade människor på  HP iaf, är det ngn som har liknande erfarenhet av den sidan. Har två tjejer som besökt min sida typ 15  ggr vardera utan att lämna ngt mess Stor varningsklocka på det  i min mening iaf ;)..... {#emotions_dlg.djavulsk}

• starchild81
    Anonym (ny) skrev 2011-11-22 12:03:13 följande:
    eller också kan det vara så att de glömmer ditt nick och inte inser det förrän efteråt.
    Jag har råkat skriva till en kille 2 ggr fast jag fått tillbaka att han inte är intresserad. Det är så mkt liknande namn så ibland är det jävligt svårt att hålla reda på!
    Får la droppa ett mess till den anda då o se ;) om hon är ngt att ha.  Hon kanske väger upp det hela med att vara socialt kompetent......  

Hmm det va visst bara 12 ggr hon hade kikat in på min profil. Brukar ha en fallenhet för att få mindre åtråvärda eller snarare tämligen skumma brudar efter mig.... Tacka gudarna för kontantkort Solig
  • starchild81
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-22 12:06:07 följande:
    Jag har befunnit mig mest på Hp och en kille som besökt min sida över ett 70-tals gånger. Tror han skrev nåt i början och jag svarade lite artigt att jag inte var intresserad. Men han fortsatte att skriva ändå. Så jag slutade svara. Men han fortsätter att besöka min sida och har nu då kommit upp i över 70-tals besök Förvånad
    Hur är det där? många skumma typer där?  Den är ju gratis så det torde ju vara ett visste kliente av människor som söker sig dit? Kan du ge en objektiv bedömning av sidan? Eller är det bättre o regga sig på ngn betalsida för att slippa bottenskrapet? 
  • starchild81
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-22 12:33:00 följande:
    Nä, jag kan tyvärr inte ge nån rätt bedömning då jag bara har reggat mig på dejtingsidor som inte tar betalt. För jag har bestämt mig för att inte betala för en sån tjänst. Därför kan jag inte göra några bedömningar av betalsidor efter som jag aldrig har haft nåt sånt konto.

Men av de sidor där man inte betalar jag har konto på HP, SD och SMW och jag tycker att HP är överlägset bäst. Det händer typ ingenting på de andra sidorna tycker jag.
    Men som du säger det är väldigt blandat med folk på HP allt från vettiga människor till mindre vettiga Glad. Men jag tycker faktiskt att de flesta (nästan alla) killar som jag haft nån sorts kontakt med varit eller verkat vettiga iallafall.
    Okey får la ta o tänka till o skriva en vettig press där då och ge det en chans. Det är med all största sannolikhet slumpen som har spelat mig ett spratt med tanke på min otur med skumma typer.

Får nog tänka igenom hur jag skriver min press, antager att det finns en stark korrelation mellan presentationen och dem jag/man attraherar genom sin presentation.  

säger som våran gamla luttrade lektor sa en gång "allt kan förklaras med differentiell matte även en kvinnas handlingar går att förutspå" asg =) 

Tack för dina svar gjort mig lite klokare iaf.... 
  • starchild81
    Smecker skrev 2011-11-22 12:55:57 följande:
    Så din idealbild av hur det skall gå till är att killen ger dig en timma där du får visa vilken underbar och trevlig människa du är. Hinner du inte göra det på en timma, eller om det bara känns 98% rätt, så skall han dumpa dig? Fast du kanske bara hade tänkt att det skulle ske åt andra hållet?

Intressant..
    Fundamentalt handlar det nog inte om att det skall kännas 100% rätt det är nog bara så att många går på sin instinkt. 98% eller 95% har nog inte med saken att göra.

Jag tror bara att det är viktigt att man bildar sig en uppfattning om personen och att den skall kännas 100% rätt att gå vidare då dejting kräver massa tid och att du exponerar dig för en annan människa.

Du tänker nog lite för abstrakt och hon tänker mer ut det känslomässiga stadiet du kör på det kvantitativa och hon kör på det kvalitativa. ... 
  • starchild81
    Niklas2k skrev 2011-11-22 14:43:43 följande:
    Jag skiter fullständigt i om folk besöker mig utan att skriva.

Jag har haft tjejer som har besökt mig flera gånger per dag i någon månad men aldrig skrivit något. Antar att de inte vågar men är nyfikna ändå eller nåt... men, vad spelar det för roll? ;)
    som sagt var jag är inte så bevandrad i dejtingträsket =) kikar dock in lite oftare nu....  Jag tänkte bara att det var konstigt att besöka ngn massa ggr. 

Om du ser en trevlig tjej på krogen går du fram till henne o säger det? du står inte o glor med munnen öppen.......... Om du ser en trevlig tjej på ngn dejtingsida droppar du ett mail, eller så e det bara jag som inte kan de sociala dejtingkoderna....... 
  • starchild81
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-22 20:50:25 följande:
    Nä, tror det är samma åt båda håll. Gränsen verkar vara någonstans vid tre. Kanske redan två.. osäker.. jag har tre, å det verkar extremt avskräckande. (en gång för länge sedan skrev jag mina tvillingar som "ett" barn, bara för att bli aningen mer anonym; och då fick jag betydligt mer napp än när jag skriver rätt ut att jag har tre barn)

Lycka till med era dejter. jag är rådepp just nu, så blir inte mkt dejtande för mig.. lite moment22 när man vet att man skulle vara en mkt lyckligare människa av lite fler kramar och mer närhet, men pga av att man är så låg, inte direkt är en attraktiv tilltänkt partner..  
    äh min fd sambo var 12 cm längre än mig o typ 20 med högklackade. vilket hon älskade att gå i bara för att retas. kärlek är kärlek så dejta på du det lär finnas hopp
  • starchild81
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-22 21:10:44 följande:
    tack för peppen.. För jo.. jag försöker ju tro att kärlek faktiskt finns.. å att den kan övervinna mkt.. (fast vete sjutton ibland..) Men ärligt lite för låg just nu, så ska ta å slicka mina sår lite och försöka någon gång när jag är lite gladare.

God natt på er och ska bli spännande att höra om era dejter sen.
    Drye your eyes mate there is ther is plenty more fish in the sea... =)
  • starchild81
    Glädje58 skrev 2011-11-22 22:16:45 följande:
    Götlaborg, det är här det händer Glad
    instämmer ;) Solig
  • starchild81
    Niklas2k skrev 2011-11-25 14:46:41 följande:
    Tick tack tick tack tick tack
    tickke tick tick tick taaaack tick tick taaaaaack. 

Lycka till Nicke!! :D 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!