Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-22 12:33:00 följande:
Nä, jag kan tyvärr inte ge nån rätt bedömning då jag bara har reggat mig på dejtingsidor som inte tar betalt. För jag har bestämt mig för att inte betala för en sån tjänst. Därför kan jag inte göra några bedömningar av betalsidor efter som jag aldrig har haft nåt sånt konto.
Men av de sidor där man inte betalar jag har konto på HP, SD och SMW och jag tycker att HP är överlägset bäst. Det händer typ ingenting på de andra sidorna tycker jag.
Men som du säger det är väldigt blandat med folk på HP allt från vettiga människor till mindre vettiga

. Men jag tycker faktiskt att de flesta (nästan alla) killar som jag haft nån sorts kontakt med varit eller verkat vettiga iallafall.
Okey får la ta o tänka till o skriva en vettig press där då och ge det en chans. Det är med all största sannolikhet slumpen som har spelat mig ett spratt med tanke på min otur med skumma typer.
Får nog tänka igenom hur jag skriver min press, antager att det finns en stark korrelation mellan presentationen och dem jag/man attraherar genom sin presentation.
säger som våran gamla luttrade lektor sa en gång "allt kan förklaras med differentiell matte även en kvinnas handlingar går att förutspå" asg =)
Tack för dina svar gjort mig lite klokare iaf....