Inlägg från: starchild81 |Visa alla inlägg
  • starchild81

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Lilly11 skrev 2012-01-06 22:35:31 följande:
    Hur gör man!! Jag börjar bli less på dejtingdjungeln. Där bor bara hyenor och giftormar...

Hur sållar man ut de få guldkorn som borde finnas? Det finns så mycket konstiga människor att jag snart utgår från att alla är konstiga. Vill inte känna så.....=(
    jag finns fast jag e inte singel......Tungan ute. Fast det e lite si o så med allt inget jag tänker ta här iaf =P
  • starchild81
    Heidi1 skrev 2012-01-06 23:03:34 följande:
    synd att du inte är singel då Oskyldig
    mmmm men om jag träffar rätt tjej så är jag singel för hon vet inte vad bli lite hon vill riktigt än... Dock skulle jag nog  bli lite lessen i ögat om hon gjorde slut och behöva ngra månader av frid. haha komplicerat JA... *skratt* 
  • starchild81
    NatalieH skrev 2012-01-06 23:10:11 följande:
    Hoppas det löser sej :)
    jaaaaaaaaa. säger som Bill Gates sa...... life is not fair get used to it 
  • starchild81
    Lilly11 skrev 2012-01-06 23:13:29 följande:
    Men om du är ett av de få guldkorn som finns.....kan inte vi tjejer få sätta upp oss på nån slags väntelista?
    haha alltså jag är ärlig o jag vet att jag kanske inte borde skriva detta men jag är den ärliga typen.... Du blir nr 2 då =).....
  • starchild81

Jag Hon Han "Det" har ett namn Andreas och bor i Göteborg Johanneberg  Eller sim iphonen säger i närheten av Örgryte^^ fattar inte hur den räknar *s*

• starchild81
    Heidi1 skrev 2012-01-06 23:23:28 följande:
    ja sen får han lägga ut listan här så vi vet i vilken ordning vi kommer i Flört
    haha brukar dock klicka med den första "normala" tjejen jag dejtar.  Har ngt speciellt fråga mig inte vad det fattar nog ni tjejer....... jag är bara mig själv ^^  
  • starchild81
    Lilly11 skrev 2012-01-06 23:28:28 följande:
    Det kunde jag ge mig sjutton på.....har redan konstaterat att alla godbitar bor i Göteborgstrakten.....
    haha du kan flytta hit är lite ensamt i min 3a ;) lite sällskap skadar inte..... (Om jag blir singel)..... 
  • starchild81
    Heidi1 skrev 2012-01-06 23:33:04 följande:
    vad är en normal tjej för dig då?
    en vanlig stabil tjej utan psykiska problem färdig med sitt x, du vet en alldaglig mysig tjej bara
  • starchild81
    NatalieH skrev 2012-01-06 23:38:10 följande:
    Me vänta nu Heidi var väl först på listan ;)
    Haha Karita heter hon som är först fast som kompisen sa Adde e ett jagat villebråd.... Verkar precis som ni tjejer vill alla ha typ samma kille alltid. 
  • starchild81
    Lilly11 skrev 2012-01-06 23:44:48 följande:
    Hmm....har du någon slags löpande band-princip? Glad
    inte mitt fel att alla tjejer vill ha det alla andra tjejer vill ha.... =)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!