Inlägg från: starchild81 |Visa alla inlägg
  • starchild81

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Hoppas att ni har lyckade dejter ikväll iaf... Jag kan dela med mig av min dejt, den heter Hermite interpolation.. Jag hoppas att ingen av er kommer att uppleva detta hemska fenomen, det finns datorer för dessa uträkningar men näää det skall ju göras för hand morr. =) 

• starchild81
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-25 20:26:17 följande:
    så du spenderar fredagskvällen med att plugga? tenta på g eller?
    jaaaa vill stoppa huvudet i sanden och gå o dö........ Fick för mig att göra en kurs i industriell ekonomi tänkte att det kan inte vara så svårt.... Har läst en del ekonomi innan, så högmodig som jag är hoppade jag på detta elände vilket i nuläget kommer att bli mitt fall känns det som. 
  • starchild81
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-25 20:41:01 följande:
    det kommer säkert gå hur bra som helst! bara att kämpa på;)
    min nästa tenta känns inte så ångestfylld som de brukar göra. Vi har en hemtenta som vi har 36 timmar på oss att skriva, 36 timmar råplugg sen är det färdigt;)
    som här då läser på distans ;) borde göra färdig min utbildning först men jag tröttnade o tänkte jag hoppar på ngt annat sköj...... saknar lite p men jag ides inte tänkte att jag behövde ngt nytt .
  • starchild81
    Vanilla ice queen skrev 2011-11-25 20:41:54 följande:
    Låter jättesvårt ju!!!
    JOooo det kan man lugnt säga =) blir ingen fortsättning som jag känner i nuläget iaf..... :D ren
  • starchild81
    starchild81 skrev 2011-11-25 20:59:24 följande:
    JOooo det kan man lugnt säga =) blir ingen fortsättning som jag känner i nuläget iaf..... :D ren
    "ren idioti" skall det stå.... 
  • starchild81
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-25 21:00:27 följande:
    ska du hoppa på din utbildning igen då eller fixa ihop ett med lösa kurser?
    blir nog två till tre lösa kurser sedan uppsats, de måste vara inom ekonomi har 132.5 hp i nuläget. Tappade lusten på slutet skall upp till studievägledaren o kolla när jag e färdig med detta eländet. 
  • starchild81
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-25 21:18:46 följande:
    då har du läst ett tag nu då! Trist när man känner att man bara önskar att eländet vore klart.. Jag är fortfarande inne i bubblan att det är så roligt och skönt att plugga;) 
    Skönt att slippa gå upp i ottan för att åka till jobbet varje dag, kunna hämta grabben tidigt på skolan, välja själv när man vill plugga. Enda nackdelen är ju pengar annars hade jag lätt kunnat plugga i massa år till;)
    vad läser du då? Det var sjukt sköj i början ja sedan tappar man motivationen. Fick göra om en knäoperation och efter det försvann all motivation men men nu e jag på g igen.... :P Jo det e soft i början på A kurserna ^^ passa på att njut ;)
  • starchild81
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-25 21:35:21 följande:
    härligt att du är på g igen;) jag njuter för fulla muggar! läser arbetsvetenskap massa intressanta kurser.
    japp det handlar bara om att gräva lite inom sig för att hitta motivationen.. =)  ne nu skall se film o spela lite på fejan lite som terapi för hjärnan att bara klicka o inte tänka hahaha.  Lycka till med ditt pluggande
  • starchild81
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-25 21:48:35 följande:
    Nej men såååå vackert mail jag fick

Vid närmare granskning av frökens sida då har det framkommit att fröken behöver betala sk vackerhetsavgift enl paragraf 173336 i skönhetsskattelagen....sänder mitt kontonummer om en tid så kan fröken betala tex halva sin förmögenhet och lön till mig så lovar jag att jag ska göra allt för att få ett så vackert liv i som bara jag kan i vinter,tänk att slå in fina julklappar till mej själv somfröken har betalt dyrt för, älskar möbler av Jacobsen och Wegner tex....Mums....*ler*

Med Vänliga Hälsningar

Din

SoloVår

Haha trodde du va kille ju =) ack som man kan bedra sig......
  • starchild81
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-26 00:26:11 följande:
    Haha, vad fick dig att tro det? Nej, som du ser av mailet så är jag en vääääldigt vacker kvinna
    Bye baby Bunting skrev 2011-11-25 22:12:40 följande:
    Han kör fortfarande sin copy paste ser jag
    Har också fått den på HP och där har jag inte varit på väääldigt länge.
    Undrar om han någonsin får något napp på den?
    haha skönheten ligger i betraktarens öga miss anonyma groda utan ben =P 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!