• Bubsan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Bored) skrev 2011-11-06 21:24:09 följande:
    Eftersom det finns flera här som verkar ta illa upp av hur jag fungerar funderade jag en stund över om jag skulle skriva detta men...

Gårdagens dejt började helt fantastiskt. God mat och underbart sällskap. Det kändes verkligen som om vi hade ett djupare band mellan oss och konversationen varierade mellan högt och lågt men dog aldrig ut. Så efter ytterligare en fabulös afton så frågade hon om jag ville följa henne upp till hennes lägenhet för en whisky och jag kan villigt erkänna att jag inte ville att kvällen skulle ta slut så jag accepterade.

Tyvärr slutade det med sex redan andra dejten och jag lämnade henne på morgonen innan hon hade vaknat. Hon har både ringt och skickat sms idag men jag har verkligen inte haft lust att svara henne. Jag känner mig så besviken på att till och med hon var en sådan kvinna när allt kändes så rätt från början.

Nåväl, jag förblir med er andra sökanden här. Någon gång måste vi ju träffa rätt eller hur?
    Kan det va som så att du använder ditt argument för att slippa träffa någon och bli "fast" med?

Enklare o bara dumpa efter sex än att behöva lägga in känslor?

Jag är faktiskt nyfiken.
  • Bubsan
    Anonym (Bored) skrev 2011-11-06 22:46:53 följande:
    Nej absolut inte! Det finns inget jag hellre skulle vilja nu än att finna en kvinna att helhjärtat ta till mig. Allt annat i mitt liv är så nära perfekt jag kan tänka mig förutom att jag inte kan finna rätt kvinna.
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-06 21:56:27 följande:
    Som någon redan skrivit, är du rätt för att hitta rätt? Om hon nu verkade super o du ville träffa henne igen så varför sa du inte bara nej till att följa med upp? Tror det handlar mer om dig än kvinnorna du träffar!
    Vad skulle jag tjäna på att provocera?
    Men är du helt säker på det? Hur många dejter måste ni gå på innan sex?

När du hittar en sån kvinna du vill ha, hur vill du att hon fortsättningsvis är i ert förhållande?

Får hon sexuellt ta för sig då?
  • Bubsan
    uniMog skrev 2011-11-07 08:20:01 följande:
    Jag tror, helt ärligt, att Mr Bored borde läsa på lite om Madonna/hora-komplex. Eller söka sig till ett annat dejtingforum, tex kristna.
    Det var lite däråt jag försökte komma
  • Bubsan

Vart tog racer x3000 vägen?

Hej alla förresten, jag har hängt med i tråden ett tag, men inte haft så mycket att tillföra, bara tjuvlyssnat

• Bubsan
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-12-01 22:20:03 följande:
    Välkommen! Lärt dig nåt matnyttig medans du tjuvlyssnat då?
    Massor ju

Annars hade jag inte hängt kvar.
  • Bubsan
    Vanilla ice queen skrev 2011-12-01 22:32:00 följande:
    ... Och självklart välkomen benisenubbsan Tar mig friheten att välkomna folk i tråden trots att jag är ny här Hahaha. Mycket hemtrevlig tråd det här
    Glädje58 skrev 2011-12-01 22:35:08 följande:
    Heidi1 skrev 2011-12-01 22:30:43 följande:
    kul kul kul du får uppdatera oss hur det går
    Välkommen Solig
    Tack så mycket
  • Bubsan
    Racer x skrev 2011-12-03 11:24:51 följande:
    Hepp,  han finns under annat nick
    Hahah okej,hur kommer det sig då?

Såg ju i en annan tråd att du helt plötsligt va svart
  • Bubsan
    Klöset skrev 2011-12-03 12:27:32 följande:
    Nu har jag laddat upp inför festen ikväll. Fy vad roligt det ska bli . Synd bara att det är på hemmaplan. Men det kan ju vara skönt att slippa tänka på killar för en gångs skull och bara ha roligt .
    Det e ju egentligen så man ska ha det hela tiden, bara ha skoj o inte tänka på killar
  • Bubsan

Jag har följt denna tråden en tid nu och jag tycker mig se alldeles för många som ger sig ut och dejtar trots de inte är klara med sina ex osv. De har inte fått ordning på sitt förflutna och är redo att gå vidare.

Kan tillägga att jag råkat ut för nån jag med.

Hur tänker ni om det?

• Bubsan
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-07 18:58:07 följande:
    Har jag också råkat ut för ett par gånger och jag blir så arg och besviken varje gång. Hur svårt kan det vara att veta om man är redo eller ej? Inte rättvist att dra in andra i sina egna problem.
    Mmmm det e så tråkigt när man träffar en sån Det e ju dömt att misslyckas redan från början.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!