• Bubsan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2012-09-18 23:11:55 följande:
    Har du något bra recept? Drömmer
    Hehe
  • Bubsan
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-18 23:33:42 följande:
    Ägg är hönans mens! Google it!!!
    Hahahaha

Fast ägget måste väl ändå va ägget, befruktat eller inte, o mensen komma typ bredvid Som hos oss människor Ägget går ut med mensen
  • Bubsan
    Niklas2k skrev 2012-09-24 22:57:49 följande:
    Sprit blandar man ju också med något roligt.
    Andra kräkmedel är typ whiskey, kaffe och jäger.
    Jäger och redbull e gott

Morgan o cola likaså
  • Bubsan
    MrC skrev 2012-10-23 16:09:10 följande:
    Vi kan iaf gissa på om nicket börjar på en konsonant eller vokal?
    Jag gissar vokal den här gången. Solig
    Hehe, menar du att han gjort varannan innan?

Undra hur många det varit allt som allt?
  • Bubsan
    FjärilVingad73 skrev 2012-10-23 16:41:06 följande:
    Snacka om drama queen... eller king kanske förresten! *suck*
    Queen låter bättre tycker jag

• Bubsan
    cajsasmamma skrev 2012-10-24 20:32:22 följande:
    Jag ska minsann träffa en trevlig person nästa vecka ifrån tråden nästa veckaSolig
    Ska vi ses?
  • Bubsan
    Anonym (Vålnad) skrev 2012-10-24 20:53:06 följande:
    Varför skulle jag vara det? Han har väl aldrig skrivit anonymt så länge jag varit här.
    Fast att komma in och börja prata bara sådär, som du redan kände personerna och pratat med dem innan
  • Bubsan
    Anonym (Vålnad) skrev 2012-10-24 20:57:15 följande:
    Det har jag också
    Hehe i vilken skepnad då?

• Bubsan
    cajsasmamma skrev 2012-12-04 20:18:32 följande:
    Jo jag tror det. 

Jag tycker att det blir så  definitivt och man lätt anser att man är ihop om man har sex. Och i mitt fall nu handlar det om att min dejt bor 8mil ifrån mig, jag har dottern på heltid och vi har bara dejtat i knappt 2 veckor och jag vill att första gången ska vara speciell. Men det är jag det .
    Ibland ska man göra förändringar i sitt dejtande för att kunna gå framåt, annars hamnar man nog ganska lätt i samma gamla mönster o de vet man ju hur de brukar sluta.

Tycker det låter gulligt med dejting på gammalt vis, måste kännas skönt att bli uppvaktad

• Bubsan
    cajsasmamma skrev 2012-12-04 23:35:41 följande:
    Du har så rätt så Bubsan, det är så jag menar med Hjärta

Det är underbart att bli uppvaktad{#emotions_dlg.flower}

Och vet du vad mer? Jo jag tycker att det är kul att se att du med lever
    Hihihi, ja, jag själv är inte van med att bli uppvaktad, så jag hade nog bara tyckt det var konstigt och besvärande Fast kan kanske bero på att jag inte träffat på rätt än

Visst lever jag, visserligen bara knappt, men det e så ibland :-P Jobb o ungar som upptar min tid, sen måste jag ju ha egentiden oxå
  • Bubsan

Jag tror det finns mer än en som hänger i tråden som skulle kunnat skicka sms till MrC, faan att jag inte kan lista ut vem då Skäms

Jag som e så nyfiken Förvånad 

• Bubsan
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-07 10:29:31 följande:
    Hade en helt underbar dejt igår. Solig
  • Bubsan
    takida skrev 2013-02-09 22:40:04 följande:
    Hm alla hjärtans dag? vad är det, tror jag hört talas om det någon gång? Obestämd
    Tror nog att jag sticker ut och springer den dagen och sen går jag hem och lägger mig på soffan nöjd med mig själv. Glad
    Jag och två av mina bästa vänner ska gå och ta en alla hjärtans dag fika tillsammans. Jag frågade dem igår och de va på. Vet de tycker den dagen e jobbig, men den blir inte bättre än man gör den. Ska se till att de får ett litet paket oxå :-P
  • Bubsan

Det handlar nog mer om hur man i nuläget hanterar bagaget. Har man lämnat det gamla och är redo för det nya eller är man bitter och ond, kanske man rusar på i samma takt och inte hinner reflektera. Jag personligen tror att först när man klarar leva själv och ra hand om sig själv så ärman redo att bjuda in någon i sitt liv.

• Bubsan

Haha, ja det där med att trivas lite för bra med sig själv kan oxå bli ett problem :-P
    Men jag tror inte man ska ha för bråttom med att bli sambos heller, man kan väl leva som särbos ett par år och bara ta det gottiga i ett förhållande, man hoppar över vardagen ett tag

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!