• Bubsan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-08-08 14:45:36 följande:
    Så det är såhär man gör för att bli lite inspanad. Fortsätt kolla mina vänner
    Hahaha, att du inte kom på det lite tidigare
  • Bubsan
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-16 16:33:27 följande:
    Jag vet inte som sagt. Det är inte första gången den hänt heller, mycket möjligt det är hormonella störningar.
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-16 15:41:01 följande:
    Jäkla märkligt det här, jag var ute igår och tro på fan att någon gammal tant kommer och raggar. Jag fattar det inte.

Men hur definierar du en gammal tant och hur gammal är du själv?

*nyfiken*
  • Bubsan
    Madida skrev 2012-09-16 18:20:55 följande:
    Men för mig tar det liksom stopp när de kommer ner i min lillasysters ålder (26). Känns som att såna inte kan hantera mig Solig
    Å andra sidan har jag ju varit på en och annan gubbig dejt där jag mer känt mig som en tonåring med ADHD. Äsch jag vet inte..  
    Fast å andra sidan är ålder så himla olika finns ju för 17 "killar" på 30 som är gubbiga och "gubbar" på 50 som är killiga

Så det är ju helt olika det där Iallafall i mina ögon.
  • Bubsan
    Madida skrev 2012-09-16 18:53:46 följande:
    Du har självfallet rätt! Fast bäst skulle nog vara en man runt min egen ålder...

Madida skrev 2012-09-16 18:54:59 följande:

Exakt så upplever jag också det! Att yngre killar vill mycket men klarar lite
    Sen får han inte vara så gammal att han lixom inte orkar. Jag är krävande Solig 
    Åhhh jag kan bara hålla med, vill ha en i min egen ålder, som inte är desperat och som har huvudet på skaft och humor, som tål lite gnabb emellanåt, man kan inte alltid tycka lika

Bara det att jag blivit alltför bekväm med singellivet tror jag Ger inte många chansen att ens komma nära, är det fler härinne med det problemet?

• Bubsan
    Madida skrev 2012-09-16 19:48:50 följande:
    Jag vet inte om jag blivit bekväm i singellivet men jag har väldigt svårt att släppa in någon. Och jag är så nöjd med de rutiner jag har o.s.v. Så skulle det dyka upp någon får han vara förbannat bra om jag ska rubba på min ordning
    Ja det e ju det jag menar, man e nog lite för kräsen och det behöver va nån mycket speciell för man ska vilja rubba ordningen
  • Bubsan
    Madida skrev 2012-09-16 19:57:02 följande:
    Precis! Jag drömmer ju om att bli kär, sambo, bli mamma och allt det där men jisses! Ska nån annan lägga sig i vilka program som ska ses på tv'n? Ska någon gräva i smöret? (är ooootroligt petig med det..en sån löjlig sak)
    Blir svettig bara jag tänker på det!  
    Hahahaha, ja men precis så är det

Meeeen sen är ju också ett förhållande nåt där man får ge och ta, man får vävas in i varandra och ge upp en del olater antar jag Men det måste gå åt båda håll
  • Bubsan
    Madida skrev 2012-09-16 20:18:07 följande:
    Haha jag vet att det är löjligt men jag hade verkligen blivit irriterad på dig om du grävde i smöret.
    hehe eller kälkbackar i osten
  • Bubsan
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-16 20:54:43 följande:
    Hahaha jag gräver i smöret, gör kälkbackar av osten, dricker direkt ur mjölkpaketet i kylen som jag även ställer tillbaka i kylen när det är tomt Inte undra på att jag är singel
    Hahaha , tur vi alla är olika iallafall
  • Bubsan
    Glädje58 skrev 2012-09-18 22:18:33 följande:
    Vad gott det är med LCHF Glad

Ägg, vetemjöl, mjölk, salt, vaniljsocker. vanligt socker, drottningsylt. Och till det ett glas mjölk Glad  Här ska byggas muskler
    LCHF

Ska man inte utesluta mjöl då? Foten i munnen

Eller va det nån annan diet? Glad
  • Bubsan
    Glädje58 skrev 2012-09-18 22:30:34 följande:
    Skit samma för nu börjar jag bli dålig i magen Kräks
    Rynkar på näsan
    Glädje58 skrev 2012-09-18 22:31:00 följande:
    Sista gången jag gör pannkakor. Jag lovar
    Mmmm, plättar är mycket bättre

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!