• Bubsan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (JH (tjej)) skrev 2012-03-07 17:57:03 följande:
    Ja nätdejting verkar ju vara den nya grejer ... kanske finns nån från skaraborg? är på väg att flytta dit
    Jag bor i Skaraborg, i en liten håla
  • Bubsan
    Anonym (JH (tjej)) skrev 2012-03-07 18:21:16 följande:
    haha du menar att du vill dejta mig?
    Hahah ja varför inte, man kan ju ha jättekul på en dejt Nu e jag inte lagd åt det hållet, men kul kan man ha ändå

Man kan väl dejta vänner

Eller gå ut o ragga ihop
  • Bubsan
    Smecker skrev 2012-03-07 19:39:42 följande:
    Du och Bert Karlsson..
    Hehe, min håla e mindre och närmre Göteborg.
  • Bubsan
    Smecker skrev 2012-03-08 18:04:15 följande:
    FYI så har jag fått Bubsan att resigna ett spel på WF. På svenska: Hon gav upp. Hade jag inte haft en sån jävla träningsvärk så hade jag klappat mig själv på axeln.
    *visslar oskyldigt*

Ni vet man inte ska tro på allt man läser, eller hur Vi e ju smartare än att gå såååå enkla saker

(f***n jag önskar jag kunde ljuga utan o få dåligt samvete)
  • Bubsan
    FredrikCA skrev 2012-04-10 18:02:42 följande:
    Jag har försökt hela livet. Det var därför jag inte brydde mig om tjejer förrän långt upp i 20 års åldern.
    Jag blev ganska mobbad i skolan från typ åk 3 till 9 av någon anledning så tog jag åt mig väldigt mycket när någon kallade mig (ett fulare ord för homosexuell, värdelös osv) vilket jag naturligtvis inte är (Iallafall inte det första det vet jag), Jag blev väldigt stött av detta och det var väl därför det var kul. Men när man försöker säga emot och ingen lyssnar så sjunker självförtroendet, Man tror att alla tror att det är som alla andra säger. Man ger upp och försöker inte ens prata med några tjejer för dom vet ju redan vad alla sagt och har inget intresse då. 

Så istället för att vara ute "i svängen" satt jag hemma och försökte tränga bort det genom att lära mig programmeringsspråk, delta i open source projekt osv. Under gymnasietiden och efter så var det ett fåtal tjejer som gjorde närmanden som jag backade på för jag tänkte bara vad var fel på dom om dom ville ha mig?
    Liksom om någon tjej medvetet såg till att komma ikroppslig kontakt så frös jag bara till och minskade det utrymme jag tog så jag inte skulle råka inkräkta på någon annans personligasfär.

Jag fortsatte bara koncentrera mig på mina hobbies, Men egentligen var jag ihålig och när jag en dag råkade attacha till en IRC session jag haft igång i flera veckor och någon skrev till mig så skrev jag tillbaka och det var så jag började prata med den tjej som jag sedan träffade och sagt om tidigare.

Och det var väl just därför det kändes extra hårt för jag försökte göra allt jag kunde för hon skulle vara nöjd med mig, Men ändå så satt hon bakom ryggen och träffade andra. När jag tillslut fick bekräftat att jag blivit utnyttjad så tänkte jag avsluta det misslyckade liv jag fått. Och det drog i gång en väldig apparat... Och efter att ha gått igenom allt detta och inte fått ett svar så tog jag mig hit, Jag visste hon var en stam användare här och försökte förstå varför vad jag gjort fel. Men jag har fortfarande inte idag fått något svar.

Så den enda förklaring jag har är den jag själv pusslat ihop, Och som kan förklara alla detaljer. Och den jag är och var är väl bara någon som ville ha en bekräftelse till att jag duger till. 

Det är som sagt samtidigt så tråkigt att det ska kännas så när det bara är en liten del av ens liv, Allt annat har jag lyckats med, Men konstigt nog är det jag inte lyckats med som betyder mest för mig.

Så ja din analys var korrekt jag är trasig, väldigt trasig. 
    Fast med så mycket trasigt, så skulle jag rekommendera dig att laga dig själv innan du går in i en relation, sen tror jag inte nätdejting e rätt för någon som e så trasig. Det e en hård plats den där nätdejting-jungeln.

Fokusera i första hand på att bli stark i dig själv.
  • Bubsan
    Glädje58 skrev 2012-04-17 14:39:23 följande:
    Underkänd som vanligt Rynkar på näsan    Sen skriver jag en ny text som börjar med att ber dem dra åt helvete och idiotförklarar dem. Vad händer då? Jo, då godkänner de texten...

Men den här gången skiter jag i det. Får försöka hitta på en riktig bra text framöver.... 
    Men vad skriver du exakt som gör att de underkänner den? *nyfiken*

Vad skriver du exakt när de godkänner? Det låter ju helt knas det du säger Obestämd
  • Bubsan
    Racer x skrev 2012-04-22 23:50:35 följande:
    Japp, konstigt att dom nekar honom att reparera datorn på garantin.
    Min dotter hade en SonyEricson som höll på o strula hade den inne på lagning 3 ggr och de bytte grejjer på den, när jag bad om en annan telefon så menade de på att den va vattenskadad och skulle kosta mig pengar o få hem den, det gick inte längre på garantin.

Samma fel hela tiden som återkom trots deras lagningar, sonen hade en likadan o den funka klockrent, misstänker dottern fick ett j***a måndagsex
  • Bubsan
    Bubsan skrev 2012-04-23 00:04:05 följande:
    Min dotter hade en SonyEricson som höll på o strula hade den inne på lagning 3 ggr och de bytte grejjer på den, när jag bad om en annan telefon så menade de på att den va vattenskadad och skulle kosta mig pengar o få hem den, det gick inte längre på garantin.

Samma fel hela tiden som återkom trots deras lagningar, sonen hade en likadan o den funka klockrent, misstänker dottern fick ett j***a måndagsex
    Oj, skicka för fort, jag önskar man kunde stämma i Sverige ibland som de gör i USA bl.a.
  • Bubsan
    Glädje58 skrev 2012-04-23 00:26:55 följande:
    Välkommen hit LEG Glad 

Jag lämnade tråden för några timmar sedan och nu när jag kommer tillbaka så håller det på fortfarande. Fy fan vad tråkigt.

Det viktigaste när det gäller telefonerna och processorerna, det är väl att man inte häller vatten på dem 
    Pajkastning kallas det och att inte kunna låta alla tycka olika

Hur kul hade det varit om alla gilla samma? Obestämd
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!