• Bubsan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2012-04-23 00:35:04 följande:
    Absolut inte kul om alla tycker likadant. Men det här är en dejtingtråd. Vi har dock kunnat prata om precis allt annat också men hur många sidor teknik är det uppe i nu?

Orkar inte läsa teknik nu. Så jag söker upp andra trådar Tungan ute 
    Hehe jag tycker det e lika tråkigt jag

Jag kan ju inte den där tekniken heller
  • Bubsan
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-23 01:02:08 följande:
    Haha, inte jag... Skulle garanterat hunnit bli stämd flera ggr för att jag reatat upp någon stackare...
    Haha, hade säkert jag med :-P
    Så långt tänkte inte jag
  • Bubsan
    Smecker skrev 2012-04-25 11:27:38 följande:
    Jag har bara kul Drömmer Tills jag träffat den rättA, ja. Som jag tror att jag nämnt någon gång, jag dejtar inte och tänker inte göra det heller.
    Vad kallar du det som alla andra kallar dejter då? Det du gör? Möter nya människor?

*nyfiken*
  • Bubsan
    lemonina skrev 2012-05-01 18:40:19 följande:

Loggade in på HP och då har jag fått en flirt av en kille som ser fruktansvärt bra ut. Samt att han kallar sig tiesto då kan det bara innebära att vi gillar samma musik. Men han har ingen presentation så jag skickar en flirt tillbaka "dig vill jag veta mer om". Då skriver han några rader och jag känner mig lite besviken

En snygg smal tjej som gillar housemusik o kan laga mat måste man ju bara flörta med... ;)
    läget? var valborg bra? :)

Varför börja med att kommentera mitt utseende? Nu vet jag inte ens om jag vill svara.  

Fast å andra sidan det du fastnade för hos honom va ju samma som han fastnade för hos dig, du sa han va snygg o gillade samma musik, han skickar till dig du e snygg o gillar bra musik. Nu e det väl bara o börja fråga vad du vill veta
  • Bubsan
    lemonina skrev 2012-05-01 18:58:27 följande:
    Nej jag tyckte att den var väldigt tydlig eftersom jag till och med uttryckte den i form av en flirt.
    Ähhh en sån flirt säger inte så mycket mer än att du intresserad, vilken sorts flirt skickade han till dig?
  • Bubsan
    lemonina skrev 2012-05-01 19:59:24 följande:
    det har jag redan gjort när alla är så sega med att svara hahaFlört nu vill han ha mitt nummer, men känner mig lite osäker...
    Haha bra bra, man kan ju inte sitta o vänta hur länge som helst
    Lite snabb med o vilja byta nummer kanske
  • Bubsan
    Niklas2k skrev 2012-05-01 20:01:44 följande:
    Nu har en brud utan bild besökt mig 10 gånger.
    Varför har man inte bild? Det gör mig fundersam.  
    Man kanske inte vill bli sedd på en dejtingsida, man kanske skäms om man skulle synas där

Kanske, jag vet faktiskt inte
  • Bubsan
    Cocacola skrev 2012-05-06 23:56:08 följande:
    Smurf vrålar man, och råkar det ske samtidigt är det smurf pluto som gäller! Skrattande Haha... vilka minnen :P
    Hahaha, här vrålar ungarna SMURF 123 du bjuder på läsk
  • Bubsan
    vinmonster skrev 2012-05-07 00:00:58 följande:
    smurf! sen får den andra inte prata igen förens någon sagt dennes namn Tungan ute
    Den hade de här ett tag oxå
  • Bubsan
    Smecker skrev 2012-05-24 22:26:01 följande:
    Om hon ändå är helt fel för mig, för lång, för vanilj, för mesig, för fantasilös etc, så blockar jag. Då går jag inte in på hennes presentation av misstag igen, och hon slipper mig.
    Men kan du genom att bara läsa någons press, få reda på allt det. Sånt brukar man väl märka efter ett mail eller två?

Fast det förstås, har man en dålig pres e man nog lite fantasilös Obestämd

Hmmmm insåg just jag e fantasilös, om man ser till min pres Hahaha
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!