• Cosan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

kristinah skrev 2011-12-12 23:13:47 följande:
    ska du inte till stockholm snart då så vi kan ses....
    Inget planerat än, men det blir kanske till sommaren. Är inte så glad för att resa som tyvärr resten av människorna verkar var på dejting sidorna. 
  • Cosan
    kristinah skrev 2011-12-13 21:51:04 följande:
    Fick mailet idag Dissas dumpad och just nu är jag en pissig boll, ett knyte av sorg och skit! Så är han borta..han den enda som nånsin kallat mig för snygg och attraktiv och fantastisk Känner mig ful fet och oattraktiv och så in i märgen sorgsen....
    aw gumman, så himla tråkigt Rynkar på näsan  
  • Cosan
    Klöset skrev 2011-12-13 22:31:33 följande:
    Idag skrev min kollega och frågade om vi skulle träffas. men vad fan. Jag kan inte. Det känns tokfel. Vad är det för fel på mig!?!?!? jag vill ju träffa någon också bara jag nekar när det väl finns tillfälle till det.

Samma med killen från snusksidan. Skitsnäll och go och allt men neeehe nu har jag blockat honom för att det "kändes fel" jag har ju inte ens träffat honom.

Sen fick jag kontakt med enkille som bor i min stad och han verkade supersnäll. Men tror ni jag tackade ja till dejt? Neeeheee jag sa ja men drog mig ur sen med "jag vågar inte" som anledning till honom.

Pucko jag! 
    Hehehe, men det är så det är för många. Att få känna sig in och vänja sig vid tanken under en längre tid är viktigt för jätte många människor, problemet är att många förnekar det.
  • Cosan
    kristinah skrev 2011-12-13 23:02:03 följande:

tack alla

det känns verkligen som en enorm jävla sorg mest...

JAg hoppas att det ändå ska vara nåt bra, att jag nu kan gå vidare utan att jämföra alla jag möter med honom. Men just nu är det sorg, och jag känner mig liten och bortvald av han som betytt allt för mig de senaste 20 åren.....SKIT!

Tror verkligen att du kommer att träffa någon som kommer att uppskatta och beundra dig för den kvinna du är. Deppa några dagar nu, så blir det bättre sen :)  
  • Cosan
    Klöset skrev 2011-12-13 23:11:36 följande:
    jag är nog mer en sån, att om det ska hända så ska det ske NU och inte imorgon för då ändrar jag mig och ställer in. Gaah blir galen på mig själv
    Hehehe, är bara att gilla den du är och anpassa dig efter det ;)  
    Tror mer på att man ska ha så pass stark längtan att träffa den man haft kontakt med att den kvittar tidpunkt, känns det konstigt så gör det och inget man kan forsera.  
  • Cosan
    kristinah skrev 2011-12-13 23:48:14 följande:
    upptäckte just att jag fått ett mail i min hemliga mailbox...och plötsligt fick jag skratta lite

tack cosan Hjärta
    Typiskt att folk ska skratta åt mig när jag känner sig sexig  Flört Hemlig  mailbox låter roligt
  • Cosan
    kristinah skrev 2011-12-14 00:27:17 följande:
    folk? vem fan kallar du för FOLK helt plötsligt?
    uhh?
    uuHH?!?!

(känner att jag sakta men säkert är på väg in i ilskan, förnekelse, sorg och nu ilska - jo då, jag är snart frisk igen och helad från  dumpningshelvetet!)
    LOL Du är fantastiskt rolig :)
  • Cosan
    Klöset skrev 2011-12-17 09:23:12 följande:
    Men en kk ska finnas där när man vill ha sex. Är jag nöjd och inte sugen på sex så har jag ingen anväding för min kk, lite så känner jag.. Men han verkar vara raka motsatsen som vill höras hela tiden och planera en massa trots att han några timmar tidigare sa att han inte ville ha något seriöst, och att han inte villa ha det för att han inte ville vara låst. Ändå är det han som är på om att träffas och smsar hela tiden.

Jag tyckte annars att det var ett perfekt läge för både han och mig eftersom vi både nyligen brutit med våra ex och att vi kanske båda bara ville ha något kravlöst. Men jag är inte så säker när det gäller han längre, 
    Du vet, först vill de ha din kropp sedan tar de din själ :) 
    Du kanske inte ska analysera allt för mycket. Träffa honom några gånger och se. Det kanske slutar med villa och barn. Jag tror verkligen inte man kan sitta och bestämma sig över en öl att det absolut bara ska vara kk. Njut av det som var och var tydlig med vad du känner, så även mot dig själv. Så kan det nog gå bra :)
  • Cosan
    floya skrev 2011-12-17 23:28:20 följande:
    Stämmer bra, ingen kyss under någon av dejterna. Men jag tycker inte det är jättekonstigt. Jag tycker det är lite annan nervositet och känslor inblandade om man träffas online, istället för irl från början. Jag kan behöva umgås lite och "känna efter" när jag träffar en helt ny person, innan jag kan tänka mig en kyss. Men det är inte omöjligt, jag kanske blev placerad i "vänner"-facket på grund av att jag inte upplevdes som tillräckligt tillgänglig. Fast jag tycker ju ändå, är han intresserad så borde han i alla fall ge mig en chans på en tredje dejt... Vore det helt upp till mig så skulle jag åka dit på en gång och släta av honom.  Oskyldig
    Jag känner igen mig till viss del i ditt resonemang. Dock har jag inte lyckats komma till någon dejt från nätet än. Jag behöver känna in både med mail och sen så även irl. Det tar ett bra tag för mig att börja bli attraherad av någon. För mig bara försvinner de och det känns lixom rätt dumt att efter 3-5 mail och skriva för att få en förklaring till varför de försvann. 
    Tror dock verkligen inte att du ska ändra på dig själv och bli mer tillgänglig så att säga. Tror inte riktigt heller på en tredje dejt. Men visst är det skumt kan jag tycka.  
  • Cosan
    kristinah skrev 2011-12-18 13:01:08 följande:
    Städat klart, skurat alla golv och avlopp! nu ska jag äta frukost och sen gömma julklappshögen. Först en dusch och ett mail till min favoritflirt! Jupp! Jag är tillbaka på banan och snyggare och starkare än någonsin!
    Ojojoj någon som repar sig snabbt Flört  Kör hårt {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!