• MrC

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

cajsasmamma skrev 2012-11-27 23:14:27 följande:
    Åhhh Jag som var så sugen på glögg ikväll, så jag sätter mig i min rosa helikopter och kommer genast till digHjärta
    Har inte du en rosa onepiece? Är det den du kallar för helikoptern? Förvånad
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • MrC
    cajsasmamma skrev 2012-11-27 23:45:22 följande:
    Nä den är ju one piecen är mörkblå.
    Ah just det. Glad
  • MrC
    Cocacola skrev 2012-11-28 00:27:53 följande:
    Första kontakt e alltid svår så et svart eller två kan man ju alltid ge det hela. Verkar ju ha gått bra för din del pga det. {#emotions_dlg.flower}

Det börjar visst hända grejer här i tråden... Solig
    Haha jo vi skypar nästan varje dag. Vi har inte träffats och jag är rädd att det dröjer till minst januari.
    Hon bor lite långt bort (40 mil), men vafan. :) Jag är öppen för förslag. Hon verkar vara det också och hon har antytt att hon vill flytta från hålan.
    Cocacola skrev 2012-11-29 00:21:50 följande:
    Vet att jag borde fundera på varför jag fortfarande har kontakt med en viss pojkstackare. Vad vill jag och vad vill han? Suck! Skjuter upp funderandet ett tag till och klurar på annat istället.
    Vad är det för ålder om du kallar dom pojkstackare? Jag menar...du är ju blott 26 år själv. Glad Är du en flickstackare då?
  • MrC

Tjoho! Skypeade lite med min FamiljeLivs-flört (hon hänger inte i den här tråden) nu på morgonen och hon frågade om jag ville komma ner till henne i helgen. Eftersom jag inte har något planerat så låter det som en väldigt rolig helg.
    Jag drar fredag morgon till henne och sen får vi se hur länge jag stannar. Vi siktar på en helhelg tillsammans.
    Wish me luck.

• MrC
    Madida skrev 2012-11-29 08:35:32 följande:

Åh, härligt! Då får jag hoppas att det blir en bra helg och att ni får kul!
    visma1 skrev 2012-11-29 09:31:55 följande:
    Vad kul!
    Ni får ju rapport sen. Tror att ni är så jävla nyfikna att ni vill det också.Skrattande
    Idag firar vi tre veckor som internetkompisar och äntligen ska vi träffas!Solig

• MrC
    Madida skrev 2012-11-29 08:35:32 följande:

Åh, härligt! Då får jag hoppas att det blir en bra helg och att ni får kul!
    visma1 skrev 2012-11-29 09:31:55 följande:
    Vad kul!
    Night sky skrev 2012-11-29 09:49:58 följande:
    Lycka till MrC
    Det var okay, trevlig kvinna. Snygg som faaaan var hon också.
  • MrC
    Cocacola skrev 2012-12-02 14:45:27 följande:
    Hoppas att du/ni har en trevlig helg! Ser fram emot en rapport sen! :P :D

Haha, 25.. och jag är ingen flickstackare. För övrigt är väl åldern bara en siffra. :P
    Ja du. Det var väldigt trevligt. Jag är fortfarande singel iaf.
    Mer vill jag inte avslöja här och nu. Flört
  • MrC
    Cocacola skrev 2012-12-03 08:57:12 följande:
    MrC: Låter som att det blir en till dejt, eller? Du verkar då väldigt nöjd efter helgen.
    "Väldigt nöjd" var att ta i för mycket kanske. Jag hade en bra helg iaf.
    visma1 skrev 2012-12-03 09:48:34 följande:
    Fortfarande singel? Efter en dejt? Ojoj
    Förvånad Okay, om jag säger så här... vi dejtar inte. Vad som händer i februari/till våren får vi se.
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-03 09:50:27 följande:
    Solig Jag blev inte utkastad och jag behövde inte fly. Det duger väl?
  • MrC
    Cocacola skrev 2012-12-03 15:29:42 följande:
    Känner mig en smula hopplös, sitter och vill ha ett samtal. Kan såklart ringa själv men jag vill bli uppringd, typ nu. Suck!

Borde bära en hel del grejer också, flyttade igår. Har å andra sidan rätt mycket tid imorgon em och något blir säkert ikväll ändå.

Är på skumt humör.

Någon här? Snacka om något, typ vad som helst utom teknik eller fysik.
    Du kan ringa till mig så pratar vi mat...för jag ska laga mat nu. Glad Kycklingwok med massor av grönsaker!
  • MrC
    Cocacola skrev 2012-12-03 17:03:02 följande:
    Det lät gott! Tungan ute

Fastnade dock i plugg och läxor Förvånad
    Maten är färdig nu, sitter här och mumsar kycklingwok, nudlar och jordnötssås!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!