Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Never minde: äsch! Gå dit och charma honom med din personlighet! Min erfarenhet är att personlighet lyser igenom väldigt snabbt:)).
Never minde: äsch! Gå dit och charma honom med din personlighet! Min erfarenhet är att personlighet lyser igenom väldigt snabbt:)).
Anonym (ready): Jo det går bra tack! Vi tänkte att vi skulle försöka dra ner på mailandet till varandra nu efter att vi setts men det vill sig inte riktigt Hahaha. Fast förut blev det 3mail/dag nu blir det 1-2;)). Det känns trist med avståndet men det är sånt man får ta;)) 1timnes flyg är ju egentligen inte särskilt mkt... Vi ska ses i mitten på januari igen och då ska jag spendera helgen hos honom:))
Ready: Ah vad kul med blombud! Hur länge har ni dejtat?
Never minde: Åh vad spännande:))!!! Berätta sen hur det gick! Jag var så nervös att jag skakade när jag träffade min date i lördags. Alltså skakade på riktigt! Satt på bussen med honom från Arlanda med utskakat kaffe på hela handen haha. Men fjärilarna och nervositeten är ju lite spännande också! You go girl!!!
Jag har otroligt svårt för killar som är för "på" och jag måste säga att min date sköter det väldigt bra:)) Är själv inte bäst på att svara på SMS och dyl på en gång utan det kan gå flera timmar ibland ett dygn innan jag behagar svara och han har aldrig frågat varför jag inte svarar på en gång och det är betyg MVG enligt mig:))
Kristinah: Men då, vad har hänt? Ta hand om dig och hoppas du får en superkväll:))
Never minde: Är du KK med killen du träffade igår? Gick det bra? Trodde ni skulle ses för första gången igår. Men jag kan ha förstått fel;))
Jag vill hångla!!! Fy vad frustrerande det är. Man ska hålla sig borta helt annars får man mersmak uppenbarligen...
Hahaha avsluta en date med att skaka hand?! Finns det seriöst någon som gör så? Jag inledde min date med en kram. Fast kan ju hända att jag är en onormalt "tutchy feely" person haha.
BooYah: Hahaha nää inte needy;)) misstänker att tutchy feely är en arbetsskada! Jäkla Katie Erikson