Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Om du på något sett missat det så är det enorm skillnad på att vara man och kvinna på nätdejting. Gör du inget som man, har du 0 besök, 0 flirtar och 0 mejl 
.
Om du på något sett missat det så är det enorm skillnad på att vara man och kvinna på nätdejting. Gör du inget som man, har du 0 besök, 0 flirtar och 0 mejl 
.
Inget svar på mailen än
Han jobbar ju så inget konstigt förvisso. Men nu har jag ju bara detta i huvudet och får inte gjort ngt öht här hemma:( Jisses jag brukar inte vara så här!!! Jäkla man som har mig runt lillfingret... Ska försöka konvertera och bli lesbisk!!!
Glädje58: Alltså jag tänkte att 3mail/dag blev lite mkt. Drygt att känna att man måste svara hela tiden. Men absolut tystnad var ju inte min tanke...
Glädje58: Du är klok du! Jag vet inte varför jag tycker det är mkt. Men jag får avsmak för killar som är för "på". Den här killen gillar jag väldigt mycket och vill inte att han ska hamna i "drygfacket". Nu har han ju verkligen visat att han minsan kan vara svårfångad! Jag hoppas verkligen inte han lagt ner mig bara...
Kristinah: Hahaha, ja fear of commitment! Det är ju lite mer safe att hitta någon med lite avstånd.
Glädje58: Hoppas att mitt väldigt glada och trevliga mail jag skickade lättar upp det iaf! Blir galen varje gång det plingar i inboxen och det är något annat *suck* Well om jag inte får svar i kväll är jag nog rätt körd tyvärr:((
Glädje: Ja det är han
.
Glädje: Hoppas du har rätt! Jag tyckte om honom innan vi sågs och ännu mer efter. Vi har en date inbokad i januari. Hans mail har varit så himmla gulliga innan det blev tyst dessutom. Vi får nog ge upp idiotiska regler och bara köra på om det nu ordnar sig öht!