Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-06-05 11:27:53 följande:
    Haha, det där får du gärna berätta mer om

Tja, har helt tappat tidsuppfattningen tror jag, men Smecker har träffat någon, Madida ska på lunchdejt med en 25-åring, takida ska på dejt på onsdag om jag inte minns helt galet, fjärilen har dejt på g - osäker på när dock, vanilla vill bli o-singel och ska tala om det för en kille.. typ? Borde kanske inte våga mig på en sammanfattning när det är så rörigt i mitt huvud, är en smula distraherad. Måste försöka få ordning på tankarna. :P  
    Ooo spännande med så många dejter på gång. Vilket minne du har dåGlad Hur går det för dig då Colan?

Ja hur ska jag säga. Han är lång och mörkhårig, brunbränd, trevlig, rolig och helt galen. (Jag har en liten förkärlek till galna människor.)Men det finns dock ett litet orosmoln som jag inte riktigt kan konfirmera ifall det stämmer än men som jag tror det kanske kan göra. Han tycker nog om att festa lite för mycket. Vi pratades vi idag på telefonen och han får mig att skratta så mycket. Men som sagt orsomolnet finns där. Får väl se tiden an.
  • lemonina
    nu123 skrev 2012-06-05 11:58:54 följande:
    Nä, va det du? 
    HAHA näe men har varit med om något liknandeTyst
  • lemonina
    takida skrev 2012-06-05 23:28:19 följande:
    Har missat att gratulera dig, stort grattis till examen{#emotions_dlg.flower}

Tack så mycketGlad
  • lemonina

Här pratas det vin mitt på blanka dagenFlört Idag ska jag försöka vara lite nyttig och ta en timmes promenad, sedan fila på mitt CV. Ska på ett rekryteringstillfälle på fredag på arbetsförmdedlingen där de ska presentera ett jobb och då får man lämna sitt CV och få en intervju. Hoppas hoppas, står inte ut att inte ha någonting att göra, jag vill känna mig behövd och få ett jobb. Ja ja än så länge har jag inte varit uttråkad iallafall det har ju faktiskt bara gått tre dagar...

• lemonina
    Cocacola skrev 2012-06-05 23:56:50 följande:
    Minnet brukar funka rätt bra för det mesta, dock inte i kombination med någon slags tidsuppfattning. :P

Jadå, hur går det för mig? Det undrar jag också! Skrattande Det undrar jag verkligen... Obestämd Skulle nog behöva coola ner en aning, iväntar iaf mejl och jag är kass på att vänta :P

Fått ett par andra idag dock: Ett från nån ny stjärna på hp som helt enkelt bestod i en fråga om jag varit gift? Utförligt och bra... Så ett mejl med faktisk rätt kloka saker från min stalker. Häpp! Men det var ju i vilket fall inte nån av dem jag väntar på direkt... Suck! Is i magen nu...

Det låter ju lovande för din del - men mindre bra med orosmomente. "Bara" att vänta och se, försök ha kul under tiden!   
    Haha det finns så mycket roliga kommentarer man får på HP. Haha "är du gift?" ja det var ju rakt på sak iallafall. Skippa skitsnacket liksomFlört. Hoppas du får det rätta mailet snart iallfall. 

• lemonina
    takida skrev 2012-06-06 13:03:05 följande:
    Hmm, undra om det blir en dejt för mig idag. Vi har visserligen bestämt tid och plats men skickade ett sms för några timmar sen där jag frågade om han är laddad för kvällen. Men har inte fått något svar. så då är ju frågan om jag inte får svar ska jag då masa mig in till stan? 

Första dejten med honom i sådant fall? Ja men om ni redan bestämt tid och plats så borde han väl dyka upp?! Men det i är kanske lite konstigt om han inte svarar på sms.
  • lemonina
    takida skrev 2012-06-07 09:26:46 följande:
    Sådär ja, då har jag messat honom och skrivit att jag gärna vill ses igen. Bara att vänta och se nu.

Hoppas han svarar. Väntar med spänning....
  • lemonina

Jag ska bli bjuden på en middag ikväll:) Av skitnsygga killen från förra helgen. Detta känns nästan för bra för att vara sant!

• lemonina
    Cocacola skrev 2012-06-08 18:22:16 följande:

Va kul! Solig Hoppas att du får en trevlig kväll
    Tack det hoppas jag medGlad
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-06-08 18:22:51 följande:

Han hinner nog inte stoppa något i min drink innan jag attackerar honom heheTungan ute
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!