Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

nu123 skrev 2012-05-31 21:24:32 följande:
    Lemonina! Fett. tycker du ska fixa traktorsläp o riktig skumpa o dra runt på byn. Chansen finns ju att fler vill hänga på. Hade jag vatt där hade jag iaf hjälpt till med skumpan... Heh. Nä, semester o semester, jag kan bestämma lite själv hur jag vill lägga upp arbetet. Skönt för det mesta. ;)

Fv73: att ta tid på sig är nog smart även om man inte ska hålla på sig bara för att... kan ju göra livet trevligt att låta sig svepas med också.
    HAHA du tycker det va?! Fasen att du inte är här så vi kunde ha delat på lite skumpa..
     Tur att jag är förskonad med ett sådant ungt yttre att de nog kan ta mig för 18 årFlörtTungan ute
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-05-31 21:38:34 följande:
    Jag blir så förbannad på denna reklamjävelskap
     som följer med muspekarn när man flyttar den högst upp på sidan,har ni samma skit hos er?
    Japp samma här. Väldigt irriterandeSkrikandes
  • lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-31 21:41:55 följande:
    Att bara vara med honom kändes bra, samtalet flöt på bra, vi hade en del gemensamt att diskutera vad gällde barnen och vi hade roligt. Jag har aldrig fallit för någon på stört, det brukar ta ett tag. Och för mig är vänskapen och humorn viktig, så sånt spelar in.

Sen om/när vi blir intima så spelar ju det också stor roll... Jag levde 15 år i ett äktenskap där samlivet inte fungerade, och så vill jag aldrig ha det igen...
    Nej samlivet är mycket viktigt. Där måste man verkligen klicka!
  • lemonina
    nu123 skrev 2012-05-31 22:14:02 följande:
    Blev leggad på Vinmonopolet (Norge) för en månad sen - de har 18-årsgräns. Heh.

Haha jag fick visa leg när jag skulle köpa redbull för två år sedan. Började skratta och fråga "för vad"? för jag hade köpt lite andra grejer. Hade inte köpt öl eller cigg så jag fattade nada.
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-06-01 00:55:32 följande:
    It's official, Smecker's off the market. Weep 'n cheer.

Nämen vad kulSkrattande Grattis!!
  • lemonina

Blandande känslor inför dagen. Jätte skönt att det förmodligen är över med skola efter den här dagen men samtidigt kommer jag inte se mitt X något mer. Kändes jobbigt att se honom här om dagen då jag trodde jag kommit över honom. Var tvungen att sätta på mig tvångströjan igår för att inte höra av mig. På någon sätt hoppas jag fortfarande att han ska ändra sig och vilja ha mig igen men samtidigt inte.

• lemonina

Godmorgon tråden:) Hoppas alla mår bra. Orkar inte läsa alla sidor jag har missat för jag har inte varit inne sen i fredags morse:S Har illafall haft en helt otroligt rolig och galen helg. Träffat en snygg kille som är helt galen och som jag förmodligen ska träffa igen haha. Någon roligt som hänt här i tråden?Glad

• lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-05 00:41:47 följande:
    Jo men det är ju det som är kul, när man minst anar det liksom;) Måste berätta om min systers dejt. Hon gick hem med ett ons och var väldigt full så hon visste inte ens vart hon var när hon vaknade. Hon smet iväg utan att ens kika på killen hon spenderat natten med och hade sjuk ångest när hon upptäckte att hon var i hustet några trappuppgångar bredvid sin egen. Sen på eftermiddagen upptäcker hon att hon måste glömt plånbok med rubbet i hos honom och kommer inte ihåg exakt vilken trapp det var. Vi fick göra detektivarbete och kolla upp alla potentiella killar i trappuppgångarna det kunde vara och skicka ut ett mass-sms. Tillslut får hon napp efter mååååång förvirrade svar från oskyldiga killar. Hon hade sjuk panik när hon skulle möta upp killen för att hämta plånboken pga att hon inte visste hur han såg ut. När han möter henne i trappen så står där en jättesnygg trevlig kille. Han bjöd ut henne och de träffas fortfarande hahaha detta är typ 2 månader sedan
    Underbart! Låter som något jag skulle kunna ha gjortSkrattande
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-06-05 11:26:43 följande:
    ja Smecker har ingått nåt som gör att han inte är singel , flera av brudarna här ska på dejt...Det är väl kul..Flört

Jaha det är inte    bullklet du har träffat då Skrattande

Ja men Smecker visste jag redan om har även grattat.Glad 

Kul att så många dejtar.  Haha nej Bullklet har jag inte fått äran att träffa. Glad  Tack för uppdateringen!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!