• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

s07 skrev 2012-01-16 10:31:01 följande:
    Det hoppas jag verkligen jag kommer att ha! Men jag ar uselt tålamod, vågar knappt erkänna att jag är småkär...jag vill ses snart igen men lugna puckar gäller om det ska gå vägen. Gaaaaah.
    Ofta när man dejtar tycker jag man känner sådär att man måste gå lugnt fram o känna av läget etc etc. O jag suger på sånt, jag kör mitt race sen får det bära eller brista, kanske ska tilläggas att oftast är det jag som inte känner tillräckligt o får panik när de börjar svamla för mycket om att de gillar mig... Men när denna killen säger att han gillar mig o längtar tills vi ses, då blir jag såå glad o ler sådär löjligtFlört o jag längtar verkligen tills vi ses igen!
    Enda kruxet i det hela är att han bor rätt långt bort och i vanliga fall går jag alltid händelserna i förväg o vägrar ge mig in i något som kan bli komplicerat i framtiden. Men nu ska jag leva här och nu, om det håller, hur länge det håller det vet man aldrig. Men jag ska ha jäkligt roligt o mysigt så länge det vararSkrattande 
  • takida
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-16 19:11:06 följande:
    Idag har jag varit ungefär världens duktigaste! Har rensat hela mitt förråd. Fy f** vilket slit men nu är det gjort.

Dessutom var jag så duktig att jag inte svarade på ett sms jag fick från killen jag träffade innan jul. Killen jag blev väldigt intresserad av men som bara verkar vilja ha sex.

Japp, idag är jag bra
    Bra? du e grymCool
  • takida

På onsdag har jag en tredje dejt med samma kille! Ett mirakel, under kan skeGlad

• takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-01-16 22:24:39 följande:
    Takida: Gud vad kul:))

Hihi undra hur mycket jag änns kommer hinna prata med min date i helgen Jag kommer flyga på honom redan på flygplatsen *ASG*
    sen blir det sängen nonstop tills du flyger hem igen?Tungan ute
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-01-16 22:30:52 följande:
    Takida: Yes hahaha;)) Har tom erbjudit mig att ta med och sätta PVK och dropp från jobbet så slipper vi gå upp ur sängen öht;)) Nädå det ska bli massor med prat och mys också Fy vad romantisk jag blivit. Smiskar mig själv på rumpan och skärper till mig lite
    Passa på att mysa så mycket ni bara kan! 
  • takida
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-16 22:32:19 följande:
    Det förtjänar du! Bara njut!
    Precis vad jag görGlad
  • takida
    Smecker skrev 2012-01-17 08:16:05 följande:
    Mysa?! Med myspinnen? *hulkar* :-P Ser riktigt framför mig hur hon, som en mars-katt, vrålar "Mys med mig!!"..
    i min värld är inte mysa synonymt med sex, men kanske i din?Obestämd
  • takida
    starchild81 skrev 2012-01-17 09:32:26 följande:
    Mysa leder ju ofta till sex ;) kausalt samband som det heter på det akademiska språket....
    finns absolut ett samband;) men mys i sig innebär inte att ha sex. Jag myser ibland med en killkompis men skulle aldrig ha sex med honom. 
    Du fattar vad jag menarFlört
  • takida

Idag hade jag behövt klona mig.... Måste storstäda inför morgondagens herrbesök, läsa 100 sidor o skriva om den jäkla boken, förbereda en redovisning, gå på jobblunch, packa inför en jobbresa, hitta någon att låna en väska att packa i... Hämta sonen på skolan, träna, fixa käk..... I stunder som denna önskar jag att jag inte vore en tidsoptimist.....
    Härliga tisdag.....Glad 

• takida
    Smecker skrev 2012-01-17 18:51:34 följande:
    Nej, nej, nej

Och ändå inget jag tänker skriva i en tråd  
    Jag vet, jag vetSkrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!