Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-08-08 18:49:45 följande:
    Åhh vad spännande!!! Du MÅSTE uppdatera!
    Jo, klart jag kommer att uppdatera er sen. Vad tror ni om mig? Näää det vill jag inte veta haha Drömmer
    FjärilVingad73 skrev 2012-08-08 18:51:04 följande:
    Spännande, NS!!!
    Oja! Nog är det spännande alltid! Vi har haft daglig kontakt och ganska så  intensiv sån i typ 4 veckor nu. Det är inte klokt. Det är inte riktigt jag. Men vad gör man inte när man inte kan ses!?
  • Night sky
    lemonina skrev 2012-08-08 18:57:02 följande:
    Hörde jag dejt?!Flört Åååh så kul. Vill höra allt senSkrattande
    Ja du hörde rätt! Snart är det dejtdags för Night sky. Men det dröjer för att vara mer exakt en vecka Och jupp vi har redan bestämd dag också haha

Ni är de första som får veta hur det gått sen!  
  • Night sky
    lemonina skrev 2012-08-08 19:10:30 följande:
    Spännande jag håller tummar och tår för att den blir toppenbraSkrattande
    Tack tack!

• Night sky
    Ernst Hugo skrev 2012-08-08 20:11:29 följande:
    Vi säger lycka till då {#emotions_dlg.flower} hoppas det blir raj raj
    Tackar! Jag hoppas också på raj raj
  • Night sky
    Ernst Hugo skrev 2012-08-08 20:56:10 följande:
    Oavsett om det innebär hångel eller bara skön dialog Glad (kombo är ju inte fel)
    Kombo är det bästa... för jag är faktiskt inte ute efter enbart sex
  • Night sky

Jag fastnade på youtube och har kollat på några videos av denna kvinna... lite intressant faktiskt! 

">

• Night sky
    Cocacola skrev 2012-08-09 09:35:45 följande:
    Tänkte gå på dejt Oskyldig
    Hehe tycker jag absolut att du ska!
    Cocacola skrev 2012-08-09 09:50:20 följande:
    Inte långt kvar nu ;)
    Nä, nu börjar det närma sig med stormsteg
  • Night sky
    Anonym skrev 2012-08-09 15:35:12 följande:
    får en nykomling plats här? efter singel i snart 8 mån vill jag träffa ngn, den rätta dvs inte kk eller ons, utan seriösa killar, hänger på HP och gjort sen 3 mån tillbaks, men ngt måste jag göra fel, är klar i min press att jag vill ha seriöst inget kk inget ons...

har bilder och presentation, hur ska jag gå vidare? en handfull pratar med mig säger de håller med mig precis, vill ha seriöst men se går det in på kan du skicka avklädda bilder mm, har inte ens kommit i väg på date än, vad ger jag för fel signaler eg?

Välkommen!
    Säger som de andra. Skit i dem du inte vill prata med. Snart kommer det nån du vill prata med...håll ut!
  • Night sky
    Madida: Lycka till med dejten! Uppdatering sen och jag tror att det kan vara bra att gå utanför ramarna. (fast jag är väldigt dålig på det själv, men borde nog egentligen göra det mer?)

FV73: Åh så kul att höra att allt har gått bra!
  • Night sky

Men jag har faktiskt pratat med killar som inte haft bild. Främst när jag i början inte hade bild själv. Men då skickade vi ju bilder till varandra när vi fått kontakt. 
    Det ser jag inget fel i. Behöver ju inte vara nåt fel på personen bara för att de inte vill lägg ut en profilbild, jag ser ingen anledning i att blocka folk som inte är otrevliga på nåt sätt.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!