Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Ernst Hugo skrev 2012-07-31 18:44:54 följande:
    Jaha, nu är jag helt dejt-fri och jag känner att jag har förläst mig på HP-pressar Solig

Flörtade över glass-disken på Coop men that`s it, det gick mer på instinkt än tanke *L*

Tips mottages tacksamt hur man kommer i dejt & flirt-mode igen!    
    Tar lite paus från dejtingsajterna kanske? Nä, jag vet inte. Hmm... 
    Men lite flirtande över glass-disken är väl inte fy skam det heller. Du kanske ska ta och ägna dig lite mer åt irl flörtning istället? Det kanske kan få dejt & flört-mode igen?

• Night sky
    Ernst Hugo skrev 2012-07-31 19:07:13 följande:
    Tackar så mkt för tipsen, du kanske har rätt {#emotions_dlg.flower}

Jag skall spana mer irl, men är som ngn sa lite blind för det där ibland. Men vid vissa tillfällen är antennerna ute mer Solig 
    Jag är totalt blind för flörtande irl...

Just nu är jag också lite nere i svacka när det gäller Hp.. som jag sa till en vän häromdagen.. jag kräks på nästa som frågar vad jag har för intressen!
  • Night sky
    lemonina skrev 2012-07-31 22:09:55 följande:
    Nä svärmorsdröm är inget för mig heller:) Men du får väl ta svärmor ur honom dåTungan ute 
    Hehe inte för mig heller
  • Night sky
    Madida skrev 2012-07-31 22:26:49 följande:
    En trevlig dejt är ju bättre än ingen alls
    Berätta om din dejt nu! Jag vill läsa nåt bra i morgon för nu måste jag ta och logg ut och sova!

Godnatt på er! 
  • Night sky
    takida skrev 2012-08-02 16:14:42 följande:
    Då blir det dejt om ett par timmar då inte för att jag känner mig direkt upplagd för det men det hinner nog ordna upp sigGlad
    Heja heja! Lycka till!
  • Night sky
    Anonym (Flax) skrev 2012-08-02 19:15:23 följande:
    Hm, irriterande. Nu hörde han av sig men jag vet inte om jag orkar bry mig om att svara.
    Han har haft det stressigt och mycket att göra så han har inte hunnit höra av sig på flera dar ... Obestämd
    Stressigt och fullt upp med att träffa andra tjejer kanske?
  • Night sky
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-02 19:33:49 följande:
    Hmm fast så kan jag också göra. Tex så skulle jag varit i Sthlm förra veckan och hade en dejt. Nu blev det massor med jobb och jag kom aldrig iväg. Killen SMSade när jag var på jobbet och jag tänkte svara senare men svarade först några dagar efter då jag glömde. Jag är intresserad av att träffa honom fortfarande.
    Jag tycker tyvärr inte det låter som om man är genuint intresserad om man glömmer bort honom/henne i ett par dagar?!
    Men det är jag det och jag vill ju svara direkt om jag är intresserad och skulle definitivt inte glömma bort nån i flera dagar.
  • Night sky
    Näckrosen skrev 2012-08-04 09:42:08 följande:
    Jag vet också vad jag vill ha... Killen som uppfyller hela listan är i mitt badrum just nu. Men jag glömde visst skriva dit det viktigast... Jag ska få pirr i magen och bli kär också..
    Uj, lät inte uppmuntrande direkt.

Men så där är det ju. Man hittar killar som på pappret är perfekta men där ska det såklart saknas det där berömda pirret
  • Night sky
    Cocacola skrev 2012-08-04 20:25:00 följande:
    Det blev 2 timmar i telefon istället. Känns bra att ha snackat. Koll på läget med J, kommer nog att kännas lite skumt ett tag men jag tror att det ger sig.

Dax att bekymra mig över nästa då... :P
    Nästa?
    takida skrev 2012-08-04 17:06:57 följande:
    Jag har det riktigt nice i huvudstaden:)
    Stockholm Pride var allt en upplevelse.
    Kul att höra att du haft det trevligt! 
    Ernst Hugo skrev 2012-08-05 10:16:06 följande:
    Jaha nu vill jag höra hur det går med era dejter ! Själv är jag på ruta 1 och vetefan hur det känns Solig
    Här står det också still... men en vecka kvar, sen ska det dejtas minsann!

Har hon fortfarande inte läst ditt meddelande på var det hp?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!