Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-07-30 10:38:50 följande:
    Och med det inlägget anser jag att du inte skall kasta glas i påpekande-hus.
    Hahahahahahahahahahahhahahahhaha....lägg ner!
  • Night sky
    Näckrosen skrev 2012-07-30 18:37:06 följande:
    Jag fick helt plötsligt en dejt ikväll. Kom hem från jobbet nu. Han är här om en halvtimma och jag måste dammsuga och duscha först...
    Ernst Hugo skrev 2012-07-30 18:41:13 följande:
    Shit pommes, tar du hem en dejt direkt på första träffen???
    Lycka till på dejten.
    Men jag har samma fråga som EH, är det första dejten och hemma hos dig? 
  • Night sky
    Näckrosen skrev 2012-07-30 19:23:43 följande:
    Ja, tyvärr blev det så...
    Fanns inte så många alternativ när man bor i en håla som jag gör, en måndagkväll...
    Men det är lugnt, tror jag.
    Jag tror det kommer gå bra. Tror inte du behöver oroa dig. Visst finns det läskiga knäppskallar, men oddsen att träffa på just dem är ju mindre än att det går bra.
  • Night sky
    visma1 skrev 2012-07-30 19:57:53 följande:
    Hihi, det var en välplanerad dejt! Gott om tid att bygga upp förväntningar på
    Haha, det är det som är problemet. Är ju inte hemma i Sverige. Började prata med han på Hp för ett par veckor sen. Det har utvecklats till daglig kontakt och nåt telefonsamtal. Vi vill bägge ses när jag kommer hem igen. Vilket är om ca 16 dagar... Optimalt hade jag inte haft det så här. Men vad göra när jag är utomlands och han är i Sverige?
    I vanliga fall hade jag träffats för länge sen... så här brukar jag inte gå till väga. Så jag är lite nervös för att förväntningar har byggts upp som inte är som de verkar. Men vi har pratat om det så det blir nog bra. 
  • Night sky
    takida skrev 2012-07-30 21:01:17 följande:
    Imon ska jag ut och åka hoj:) Det lär bli riktigt nice!
    Men åh vad kul. Jag vill också
  • Night sky
    Näckrosen skrev 2012-07-31 08:24:18 följande:
    Nu har jag haft min dejt. Trevlig och mysig på alla vis, men jag saknar pirret. Får se hur det blir nu... Jag har lovat ringa honom senare idag. Men han var absolut bättre än jag trodde i förväg, trots allt...
    Jo, träffa han igen och se om nåt pirr kan växa om du trots allt tyckte han var bättre än förväntat i förväg
  • Night sky
    Per19 skrev 2012-07-31 14:49:40 följande:
    Har köpt en landsvägshoj (min första) för ett par veckor sen och det är roligt att köra.
    Är trots det inte novis på 2 hjul då jag kört cross och enduro sen jag var 16 år.
    Vad kul!
  • Night sky
    takida skrev 2012-07-31 18:24:37 följande:
    Måste vara rekord, färdigfixad hela tio minuter innan jag blir hämtat av min dejt. 
    Brukar annars skutta in i duschen i det här läget.
    Åh ha det så trevligt och lycka till!
    Du vet att vi väntar på uppdateringen!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!