Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-08-08 11:52:29 följande:
    Nej det tror jag inte man får.
    Om jag inte minns fel så har jag i mitt album här på fl en bild där jag var på 80-tals fest. Den bilden la jag upp på Badoo men fick den sedan borttagen för att den var olämplig. Och jag hoppas verkligen att en kuk är mer olämpligt än mitt ansikte
    Hmm vad var det för olämpligt med dig på en 80-tals fest? Konstigt, var du mycket utklädd eller?
  • Night sky
    Racer x skrev 2012-08-08 12:08:14 följande:
    Vad förväntar du dig av 80-talet. Neonfärger i överdrift ...
    Haha jag vet inte! Jag bara var förundrad över VAD som skulle kunna vara olämpligt liksom. Jag såg inget som skulle vara olämpligt över en bild från en 80-tals fest Då jag inte tror madida vara en sån som lägger upp olämpliga bilder på en dejtingsajt.
  • Night sky
    Madida skrev 2012-08-08 12:23:18 följande:
    Det enda är kanske att man kan tolka min tungföring som lite porrig, men bilden är skämtsam. Och får han stå naken på alla fyra så borde jag få ha min tunga utanför munnen
    Ja, absolut! Haha 

Var det bilden du har i ditt album här? Jag var tvungen att gå in och kika för att se vad vi pratade om. Ja, okej, och varför skulle man inte få ha den bilden då? Det tycker jag var lite larvigt av Badoo att ta bort.
  • Night sky
    Ernst Hugo skrev 2012-08-08 17:44:22 följande:
    Vad är det mig och kvinnor från Stockholm? Förvånad jag stöter alltid på ngn som jag blir sådär omöjligt attraherad av - jösses Skrattande
    Haha men sluta leta i de trakter du inte är intresserad av att träffa nån i  
    Men sen.. du kan säkert övertala nån Stockholmska att flytta, så man ska aldrig säga aldrig!
    Var det "det lilla trollet" som svarat dig kanske?
  • Night sky
    FjärilVingad73 skrev 2012-08-08 18:14:52 följande:
    EH: vi Stockholmstjejer är bara så fantastiska!
    Tummen upp för den! Nog är vi det alltid! Cool
  • Night sky
    Niklas2k skrev 2012-08-08 18:20:21 följande:
    Det finns rätt bra Stockholmskillar också.
    Tummen upp på den med! Drömmer
  • Night sky
    lemonina skrev 2012-08-08 18:25:49 följande:
    Ok jag behöver hjälp! Vad tycker ni, helt ärligt nu. Är lacktajts helt fel just nu? Inte för att jag bryr mig om senaste trenderna och har aldrig gjort. Men vill inte se ut som jag inte varit utanför dörren sedan 90-talet. Glad
    Jag har noll koll när det gäller tights och framför allt sådana av lack... så jag är inte rätt att ge råd
    Hoppas det finns nån annan som kan det.
  • Night sky

Åh jag är så glad. Nu är det bara fyra dagar kvar tills det är dags för mig att åka hem igen!

• Night sky
    takida skrev 2012-08-08 18:39:51 följande:
    Borta bra men hemma bästGlad
    Oja och sen är det en dejt som lockar! Drömmer
  • Night sky
    takida skrev 2012-08-08 18:43:14 följande:
    Ja jag kan nästan höra bröllopsklockorna ringaFlört
    Haha nä, så långt ska vi verkligen inte gå. Men jag är sjukt nyfiken!  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!