• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (Dejting)
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-13 01:47:28 följande:
    "En ny studie som publicerats i tidskriften "Evolutionary Psychology" att 59 procent av de tillfrågade männen och 66 procent av kvinnorna hade varit attraherad av någon – fram tills dess att de kysstes."

Blir bra med vilket hångel som helst. När vi väl har hånglat så vet vi om vi vill fortsätta umgås här i tråden överhuvudtaget sen. 
    Vilken tur att ni bor i olika delar av landet då. Jag menar, tur för oss här i tråden För vilka är det som ska skriva här om ni kommer fram till att ni inte vill umgås. Nej, jag rösta på att Hopplös ska tacka ja till dejten (DET ÄR SJÄLVKLART OCH SKA INTE ENS DISKUTERAS)   och Baloou ska gömma sig i buskarna och Mia ska ha koll på alla tre via nån moderna media.

Mia, hade du inte nån tlfnkontakt med nån från Malmö förr? Rann det ut i sanden?

Har MrT hört av sig nåt mer?

Ha en underbar helg!
    Själv har jag en date på måndag plus 2 till på G men det är först om en vecka när jag är barnfri.
    Igår kväll så hade jag en tjejkompis på besök och så satt vi o larvade oss och skrev ett rampljusinlägg på ekontakt, nåt i stil med att jag söker en lunchdate till på måndag och att han väljer men jag bestämmer. Inte ens då fick jag nån bra napp. Vet inte om jag ska skylla på att det var fredag kväll men det verkar vara HELT dött på det stället.

Upptäckte dessutom att en kille jag datade i maj-juni som senare visade sig bo ihop med sin f.d. sambo (!!!) är kvar på e-kontakt och har nu reggat sig på HP. Fy f-n!!!!!!!!!!!!
  • Anonym (hjärtat)
    Ernst Hugo skrev 2011-08-13 01:40:43 följande:
    Skall vi hångla tangostyle eller mer snällhångel Drömmer
    Hångla tangostyle lät nice! DET skulle jag vilja göra med någon trevlig man! Helst då den jag spanar på, men jag tror han är upptagen med att hångla med någon annan faktiskt... Fast jag kanske ska fråga? 
  • Ernst Hugo
    Anonym (Dejting) skrev 2011-08-13 07:23:23 följande:
    Vilken tur att ni bor i olika delar av landet då. Jag menar, tur för oss här i tråden För vilka är det som ska skriva här om ni kommer fram till att ni inte vill umgås. Nej, jag rösta på att Hopplös ska tacka ja till dejten (DET ÄR SJÄLVKLART OCH SKA INTE ENS DISKUTERAS)   och Baloou ska gömma sig i buskarna och Mia ska ha koll på alla tre via nån moderna media.

Varför skall jag gömma mig i buskarna? *surar med ryggen emot*
    Come on katten - det svänger ju...
    Ernst Hugo skrev 2011-08-13 10:22:11 följande:
    Varför skall jag gömma mig i buskarna? *surar med ryggen emot*
    För att du är ivägen annars?
  • Ernst Hugo
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-13 11:28:14 följande:
    För att du är ivägen annars?

Därför jag behöver ett eget hångel - sa juuuu det Skrattande
    Ernst Hugo skrev 2011-08-13 11:40:21 följande:
    Därför jag behöver ett eget hångel - sa juuuu det Skrattande
    Jag har en fantastisk kompis som är singel. Riktigt kul tjej. Och söt. 34 år, funkar det? Cool
  • Ernst Hugo
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-13 11:46:05 följande:
    Jag har en fantastisk kompis som är singel. Riktigt kul tjej. Och söt. 34 år, funkar det? Cool
    Funkar deltidspappa för henne? Drömmer
    Ernst Hugo skrev 2011-08-13 11:52:47 följande:
    Funkar deltidspappa för henne? Drömmer
    Haha, tror faktiskt att hon är lite som jag tyvärr Obestämd
    Men det är värt ett försök. Hångla kan man ju alltid göra

Ska jag nappa?

"jag gillar förspel och inga snab ba ryck.. hellre 1 timme i sängen än 4 secunder

Jag som skriver, är anders från karlstad som är jätte-snygg som du
    kan se på mina foton !!!
    PS: puss och smek.. det är den bästa lek!!!!"

• Ernst Hugo
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-13 11:59:01 följande:
    Haha, tror faktiskt att hon är lite som jag tyvärr Obestämd
    Men det är värt ett försök. Hångla kan man ju alltid göra
    Hmm en ren blind-date med hånglingspotential - du låter logisk i det du säger Tungan ute
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!