• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (Mia)
    Ernst Hugo skrev 2011-08-13 01:05:54 följande:

Du får hångla upp mig i brygga anytime Drömmer

Nice! Cool
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-13 01:12:11 följande:
    Nämen alltså ni...som ni skriver. Jag blir generad här! Och jag vill också brygg-hångla. Fast jag vill vara bryggan

Det tror jag inte alls att du blir. Eller också kan du ta det som ett hot. Ut och dejta eller också så får du stå ut med att se mig och Baloou hångla i brygga.

Anonym (Mia) skrev 2011-08-13 01:15:13 följande:
    Det tror jag inte alls att du blir. Eller också kan du ta det som ett hot. Ut och dejta eller också så får du stå ut med att se mig och Baloou hångla i brygga.

Nej, kanske inte Och ser er gärna hångla i brygga. Spännande!
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-13 01:24:45 följande:
    Nej, kanske inte Och ser er gärna hångla i brygga. Spännande!

Var och när?

Hallå baloou! Va har en dejt på gång. Vakna nu! 
  • Anonym (woho)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-13 00:03:47 följande:
    Jag skulle då vilja ventilera lite om den där 41-åringen jag fått kontakt med på SD. Nu när jag varit iväg utan dator har vi sms'at en hel del och jag vet inte vad jag ska säga men hans sms gör att det bubblar till lite i mig. Var längesen det kändes så med någon jag bara snackat med på nätet.
    Tycker han är hur fin som helst.

Nu har han föreslagit dejt på tisdag och jag blir så nervös att jag mår illa. Det brukar jag inte bli men  jag vill så gärna att detta ska kännas lika bra i verkligheten. Därför är jag nervös.
    Har fortfarande inte tackat ja.

Jag förstår dig så väl! Jag kände ju exakt så, men det gick otroligt bra och vi har träffats igen, och jag har faktiskt aldrig känt nåt liknande efter såhär kort tid!
    Så självklart vågar du träffa honom! Och självklart kommer du ta han med storm!! 

Tacka ja!! -är mitt råd Skrattande 
  • Ernst Hugo
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-13 01:29:25 följande:

Var och när?

Hallå baloou! Va har en dejt på gång. Vakna nu! 
    Men caramba! är det hångel på gång?? Men vill ha en Guinness först, men räcker med en.
    Come on katten - det svänger ju...
  • Anonym (Mia)
    Ernst Hugo skrev 2011-08-13 01:35:17 följande:
    Men caramba! är det hångel på gång?? Men vill ha en Guinness först, men räcker med en.

Ska du stinka öl nu också bara för att du vet att jag inte får annat än dig? En får det bli, men sen råhångel. Annars är jag inte med!
  • Ernst Hugo
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-13 01:38:24 följande:

Ska du stinka öl nu också bara för att du vet att jag inte får annat än dig? En får det bli, men sen råhångel. Annars är jag inte med!
    Skall vi hångla tangostyle eller mer snällhångel Drömmer
    Anonym (woho) skrev 2011-08-13 01:33:41 följande:
    Jag förstår dig så väl! Jag kände ju exakt så, men det gick otroligt bra och vi har träffats igen, och jag har faktiskt aldrig känt nåt liknande efter såhär kort tid!
    Så självklart vågar du träffa honom! Och självklart kommer du ta han med storm!! 

Tacka ja!! -är mitt råd Skrattande 
    Så sött skrivet! Precis vad jag behövde läsa
    Och härligt att du träffat nån det känns bra med {#emotions_dlg.flower}

Jag ska tacka ja, imorgon. Nu måste jag banne mig sova. Ska upp och shoppa innan fest imorgon
  • Anonym (Mia)
    Ernst Hugo skrev 2011-08-13 01:40:43 följande:
    Skall vi hångla tangostyle eller mer snällhångel Drömmer
    "En ny studie som publicerats i tidskriften "Evolutionary Psychology" att 59 procent av de tillfrågade männen och 66 procent av kvinnorna hade varit attraherad av någon – fram tills dess att de kysstes."

Blir bra med vilket hångel som helst. När vi väl har hånglat så vet vi om vi vill fortsätta umgås här i tråden överhuvudtaget sen. 
  • Ernst Hugo
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-13 01:47:28 följande:
    "En ny studie som publicerats i tidskriften "Evolutionary Psychology" att 59 procent av de tillfrågade männen och 66 procent av kvinnorna hade varit attraherad av någon – fram tills dess att de kysstes."

Blir bra med vilket hångel som helst. När vi väl har hånglat så vet vi om vi vill fortsätta umgås här i tråden överhuvudtaget sen. 

Hånglet säger allt - nu sova sängen {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!