Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Vanilla ice queen skrev 2011-11-28 16:02:44 följande:
Fy jag har nyligen tagit mig ur ett äktenskap som var så på slutet. Mycket svartsjuka och sånt. Hoppas det löser sig för dig!!!
Ja, saknar inte att vara i den relationen direkt.. tog mig ett tag att inse hur mkt det hade påverkat mig.. Roliga var att det var han som gnällde över att jag var svartsjuk; vilket jag faktiskt blev, men på ganska goda grunder. Usch.. snurriga relationer kan man leva utan.
hörrni... just ikväll känns det verkligen ganska okej att vara singel.

Får ju lära mig så mkt bra och nyttiga saker, och i det häringa träsket finns det iaf en del att lära sig och det blir bra och roliga historier att berätta sen. I väntan på Kärleken dvs... som jag bara måste tro finns. (bara tror inte det går att bestämma exakt när den ska dyka upp)
Satt å såg "love actually" igår och den är otroligt fånigt, smörigt, romantisk, fast jag tycker faktiskt den är söt...

Och när man kan se en sådan, utan att sitta och deppa ihop, utan blir varm i hjärtat och glad, då är nog livet som singel hyggligt ändå.
Sen: om en kille har en sån här tatuering; skulle du ha lust att dejta honom då?

...kannibaler är nog inte riktigt min grej tror jag...