Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Kuriosa förresten... om nån minns killen som raggade upp mig på en icke-dejtingsajt förra veckan, och verkade så lovande. Vi bytte ju nummer, pratade, och det kändes BRA. Sen googlade jag honom, för han hade lämnat ut hela sitt riktiga namn. Och hittade hans sambos blogg... han är alltså sambo med en tremånaders bebis. Men påstod sig vara singel sen ett år. Efter att ha lurat ur honom den där lögnen, så jag var säker på min sak, så fick han veta via sms vad jag tyckte och tänkte.
Efter det har han ändrat sin profil på icke-dejtingsajten, tagit bort sitt namn där, och sin presentation på "singeltråden" som finns där. Hehe.. Skulle tippa han hade ganska fet ångest i lördags!
Sen idag kollade jag hans sambos blogg.. å i lördags hade han både fixat middag och lördagsmys till henne, och i söndags bjöd han henne på fika på stan.
Hahahaha!!! Kul för henne, att han skärpte till sig, även om det kanske bara var av dåligt samvete.. Hoppas att han håller sig på den "smala vägen" framöver.. (han KAN ju ha varit en bra kille som bara vinglade till lite, och kanske fick sig en tankeställare..)
Har upptäckt ett problem. När jag är för frustrerad, så blir jag ruskigt vass i min argumentationsförmåga; inte elak, men slaktar människor i argumentationer ibland. inte ett dugg ödmjukt, och behöver nog jobba på det... men sen satt jag idag och funderade över hur många som gör samma sak, som sitter och debatterar som arga små vättar eller nått, för att dom också är frustrerade(antingen i en dålig relation eller i det här singelträsket)... och så började jag skratta massor.
Hoppas det går bra för alla! Nu ska det pussas på liten tjej som skulle gå att steka ägg på i nuläget.. nog dags för lite mer ipren.. *vinkar*
)