Inlägg från: Anonym (Sa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sa)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2011-11-17 14:04:43 följande:
    Min bil är inget man vill köpa för pengar  Skrattande
  • Anonym (Sa)
    Smecker skrev 2011-11-17 15:01:31 följande:
    Skrytbilder förändras över tid. För tio år sen kanske jag hade tagit en matchbild där jag landar en klockren vänsterspark i huvudet. Nuförtiden skulle jag nog valt något annat. En real life bild på mitt fina hjärta och mina hjärnceller låter bättre i teorin än vad det är i praktiken, tvärtom ser det rätt läbbigt ut med hjärtan och hjärnor
    en SÅN sak skulle kanske fungera.. på bollen och du, menar jag.. hjärtan och hjärnor ska helst sitta kvar där dom sitter.. en CT kanske?
  • Anonym (Sa)
    Smecker skrev 2011-11-17 14:56:22 följande:
    Det värsta är att det faktiskt funkar. En kompis till mig hade bild på sin Porsche och sin stora fina lägenhen, satan vad tjejer som svarade.. men tjejer är inte så ytliga va, det är ju insidan som räknas. Hel- eller halvläder i Porschen, liksom   
    beror väl på vad det är för brud.. Vissa kanske inte söker kärlek direkt..
  • Anonym (Sa)

CT eller snarare PET/CET är nog det som skulle behövas: en.wikipedia.org/wiki/X-ray_computed_tomography

fast då krävs förstås förmåga att tolka bilderna också..

Vet inte hur man lägger ni en bild, men här är ett exempel. :

en.wikipedia.org/wiki/File:PETscan.png

Och yes, jag är superNÖRD när det gäller det.. men tänkte bara tipsa så du slipper skära upp dig själv bara för att visa insidan menar jag..   (dålig humor har jag också)

• Anonym (Sa)
    Smecker skrev 2011-11-17 16:07:10 följande:
    Nej vissa verkar ha inställningen att bara de får åka Porsche och bo i fin vindslägenhet så kan de tänka sig att lägga upp sig. Tack och lov är alla olika, det finns någon för alla sorter.
    ja, är ju en fri värld.. och om några nöjer sig med mindre än kärlek, så.. kanske mest synd om dom.. (eller så är det jag som är puckad... vad vet jag.. obotlig romantiker iaf..)
  • Anonym (Sa)
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-17 16:20:29 följande:
    Haha jag är nöjd om jag har någon som gillar mig och som tycker om att bli kliad på ryggen Tungan ute eller ja jag ska ju tycka om den med men dte kanske var underförstått
    ja, i väntan på kärlek, och det skulle råka "falla sig så" och kännas bra så klart det skulle vara nice med nån som tyckte om en och ville och både tyckte om att ge och få lite kli på ryggen, massage och hångel.. Tungan ute Men då är det ju hur som helst inre egenskaper som krävs.. (sådana som inte går att köpa för pengar)
  • Anonym (Sa)
    Smecker skrev 2011-11-17 16:25:38 följande:
    Och förresten, vadå bollen?! 
    "för tio år sen kanske jag hade tagit en matchbild där jag landar en klockren vänsterspark i huvudet"; missförstod jag den?

Skit i röntgen och det där... du får helt enkelt visa din insida genom dina handlingar; och den som är för stressad för att ge dig den tiden är inte värd det hur som helst..
  • Anonym (Sa)
    Smecker skrev 2011-11-17 16:38:37 följande:
    Ah.. finns inga bollar i den sporten Oskyldig

Menar du att jag skall slita mitt hjärta ur kroppen och lägga det, fortfarande pulserande, i någon annan människas händer? Vågar jag det? Tänk om hon inte kan lägga en ordentlig sutur? Flört Men annars har du rätt, problemet är bara att hitta någon som har tid att ta sig tiden.
    AHA! SÅN sport.. tja.. jag blev aldrig så bra på rundsparkar att jag riktigt kunde träffa huvudet särskilt lätt, särskilt inte som det mest vara killar man sparrade mot, och dom ofta var ett huvud längre, och jag aldrig var något under av spänst..

Dramatisk du är nudå!   Slita ut hjärtat.. lät blodigt och illa.. tror inte på att någonsin göra det, men att kanske presentera sig själv försiktigt, lite i taget, och vara öppen för att lära känna en ny person, som man ganska snart märker om den är värd ens tid. Men nej, nätet verkar vara en dålig plats att söka på.. känner jag personligen..
  • Anonym (Sa)
    Niklas2k skrev 2011-11-17 16:42:18 följande:
    Jag älskar att bli kliad på ryggen. Så mycket så att det nästan är sjukt.

Däremot så tycker jag att det är sjukt tråkigt att klia någon annan.
    Nu gav du mig ett uppslag om vad jag ska fråga en tilltänkt partner om! Tack! (älskar att ge massage och klia och röra vid och skämma bort, men aldrig mer en icke-ömsesidig relation i det..)
  • Anonym (Sa)
    Niklas2k skrev 2011-11-17 16:55:00 följande:
    Det finns annat man kan hitta på som tur är.
    ja, fast alla gillar olika saker, och jag vet vad jag INTE vill leva utan.. (det mesta annat kan jag fixa själv)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!