Inlägg från: Anonym (Sa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sa)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-01-08 15:30:32 följande:
    Manuel i Pang i bygget:

I know nooothing!!

*skrattar åt bilden* 
  • Anonym (Sa)
    Smecker skrev 2012-01-08 15:48:56 följande:
    "Are you orally men??"
    say WHAT? Översättning tack? Fattar inte.. (eller skriv det på msn)
  • Anonym (Sa)

aha, från sketchen? (minns inte dialogerna så bra, mest bara minspelen.. och kroppspråket.. )

• Anonym (Sa)

Hörni.. nu måste jag få fråga en sak.. känner mig extremt dum och ytlig nu.. men måste iaf få fråga.. aviga tankar här.. Jag är inte världens mest utseendefixerade människa direkt. En del av mina ex har mina vänner tyckt varit fula, men jag har tyckt dom är superläckra förstås.   Nu så har jag fått ett dilemma, när jag i min ålder upptäcker att många killar har rejäla ölmagar, och jag känner att det verkligen inte attraherar mig.. alls.. snarare avskräcker mig.. är jag hemsk då?? Borde jag ge en sådan kille en chans ändå? Om han nu är bra på alla andra plan...

Jag vet ju att om jag älskade en människa djupt, å vara i en långvarig relation, så skulle jag nog knappt SE om han fick lite mage(mitt ex hade lite mage ett tag, men jag bekymrade mig inte över det då); men när jag nu ska dejta, å första intrycket är att han är direkt pluffsig och har en REJÄL ölmage... ska man försöka komma över det då? Eller välja bort? Usch.. Skäms

• Anonym (Sa)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-30 15:53:51 följande:
    Det är väl inget konstigt och absolut inte nåt du ska känna är dumt. Vi tänder alla på olika saker och vi tycker att olika saker är olika viktigt.
    Jag t.ex skulle inte bry mig så mycket om en kille hade lite mage (inte en gravid-i-åttonde-månaden-mage) utan har mycket svårare för riktigt riktigt smala killar. Jag känner mig inte dum eller ytlig utan upplever det som en smaksak.

Jag är inte minsta tjejen i Malmö direkt och det finns killar som tycker det är fint och det finns killar som absolut inte gillar det, fine by me.

Däremot kan jag berätta om en händelse där jag faktiskt skämdes över mig själv. Träffa en kille 2 ggr, han var lång och stor som jag vill ha honom. MEN, han hade en riktigt konstig underläpp, går inte att förklara, men den gjorde mig så avtänd att jag slutade träffa honom. Kunde inte titta på honom ju
    tack för responsen. Jag gillar nog killar som är "lagom"; men som tar hand om sig själva fysiskt. Och det jag pratade om, är inte "lite mage" utan MKT mage.. typ gravid i kanske 6e-7e månaden iaf.. själv vet jag inte riktigt egentligen vad det är jag tänder på, för alla killar jag har tänt på, har inte varit vare sig särskilt vältränade, biffiga, eller pinnsmala eller tjocka.. är nått "annat". Antar att om jag inte tycker en kille är läcker, så gör jag inte bara.. och handlar kanske om att personligheten inte klaffar ändå. (även om den är bra på många sätt)  Verkligen synd.. för är ju en trevlig kille, verkligen.. fast gillar inte riktigt heller att han håller i en öl på många av bilderna. Kanske ölmagen verkligen ÄR en ölmage...
  • Anonym (Sa)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-30 16:01:11 följande:
    Attraherar han dig inte så gör han inte. Det är svårt att påverka. Jag vill inte träffa en kille som "blir" snygg för att jag gillar honom. Jag vill ha en grundattraktion.

Så hur trevlig din gravida öldrickande man än är så är han nog inte rätt godis för dig
    nä... han är nog inte det.. *suck*  Synd.... för han var en av dom mest lovande, på mkt länge.. (jagar inte, men har ju inte dörren stängd direkt heller.. å var första killen som faktiskt raggade på ett fint sätt också..)  Jaja..
  • Anonym (Sa)
    FredrikCA skrev 2012-04-08 09:37:29 följande:
    Självklart är det så att alla har olika erfarenheter, Och jag misstänker att tjejer generellt har det lättare på dejtsiter- Jag vet själv att jag skrivit meddelanden till tjejer som bara har en text beskrivning, Eller knappt det. 

Har provat kort, lång, detaljerad, minimala detaljer, rolig osv presentation, Med eller utan bild. Gör ingen som helst skillnad, Så jag lägger ner iallafall efter denna period löpt ut.

Det är kul att höra att det fungerar för någon, Och man kan inte annat än gratulera :) 
    Nog säkerligen bara tjejer som är i "rätt ålder" å saknar barn som är eftertraktade så där supermkt. Som kvinna över 35 och med barn så upplevde jag det ungefär lika deprimerande. Visst.. man får mail, men dom som mailar orkar inte ens läsa presentationen, och om dom gör det, så visar dom sig antingen vara gifta, störda eller så pratar dom bara på om sig själva å ställer knappt några frågor alls..   (är inte med på nån sajt nu, för blir bara deppig..)
  • Anonym (Sa)

länge sedan jag var i tråden, men verkar vara ungefär som vanligt här..  

Den där sista bilden där.. sett den förut, så jag läste absolut "the PEN is in her mouth"..

• Anonym (Sa)
    Smecker skrev 2012-04-09 20:37:41 följande:
    Det har nog med attityd att göra. Fast om man är intelligentare än 99% av jordens befolkning, och ett sanslöst bra kap, så behöver man inte bry sig om sånt.
       ...åh, gillar fortfarande din humor.. mkt... (fast den inte är av den snällaste sorten.. men den här rättvis..) Kram på dig!
  • Anonym (Sa)
    FredrikCA skrev 2012-04-09 20:40:45 följande:
    Och jag känner inte Smecker och uppfattar honom som ett arrogantsvin, Vilket är ironiskt för det är ju exakt på samma sätt ni som inte känner mig tydligen uppfattar mig. Skillnaden är att jag inte hoppat på någon jag har enbart berättat vad jag tyckt och tänker och då är det vissa som blir sura för att jag tänker så. 

Jag får ju tycka och tänka vad jag vill anser jag, Om någon inte håller med är det en sak. Men när jag förklarar att ingen annan kan säga vad jag ska tycka och det blir osämjor pga detta tycker jag inte det längre är en syrlig ironisk ton- Det är översittarfasoner och sådana personer har jag alltid gjort mig av med i mitt liv, Jag saknar dom inte jag behöver dom inte. Ingen som boostar sitt eget ego på andras fel är välkommen i min umgänges eller bekantskapskrets så enkelt är det. 

Jag som person bestämmer vilka och vem som får vara i min värld det är det som gör att man kan ha ett psykiskt övertag, När andra inser att dom är vänner för att jag vill och inte enbart för att dom vill så blir det en symbiotisk gemenskap som är mycket starkare och man är riktiga vänner som ställer upp för varandra. 

Jag skriver troligtvis väldigt torftigt ibland, Jag tycker det är extremt viktigt att vara tydlig på nätet.
    Men ta mig inte för humorlös jag har väldigt stor humor och humor är något som är viktigt för mig, Men då gäller det saker som är roliga att göra sig rolig på andras bekostnad såvida det inte är en sketch är inte roligt, Det är bara lågt och mobbing. Jag hatar sådant. Om ni andra tycker Smecker är rolig när han påpekar helt isammanhanget irrelevanta stavfel så får jag bara gratulera; Men det är definitivt inte min typ av humor- Och det faller definitivt inte under kategorin Ironi, Ironi är fruktansvärt rolig om det utförs rätt. Så kan även pikar vara men det är inte att göra sig rolig på andra på samma sätt. 
    För att vara rättvis, för att jag ju skrattade åt Smeckers inlägg,s å får jag väl förklara å ge respons. ärligt och rakt. (för jag ger raka puckar, alltid; tyvärr ibland..) Som jag såg det, om jag minns rätt, så var det väl du som påpekade något kring språket först? SÅ: då var du som "började". Läst dina inlägg nu, å du verkar verkligen vara extremt intelligent på ett plan, men kanske inte så smidig socialt sett? Är ganska strongt att göra sig ovän fort med människor, och som sagt var det du som "började". SÅ. Nu fick du respons av mig, istället för bara ett flabb som du kan missförstå.

Såg också vad du skrev om att "testa" tjejerna.. du låter som om du har ett väldigt stort kontrollbehov och som sagt som om du inte är sådär jättemkt socialt sett. Men men.. det är det lilla jag sett av vad du skrivit. Om det finns en annan verklighet bakom så har du missat att få fram den med dina ord.
  • Anonym (Sa)

"sådär jättemkt socialt sett" skulle det stå...  

Men allt gott till er alla, nu ska jag gå å sussa..

• Anonym (Sa)
    Smecker skrev 2012-04-09 20:46:27 följande:
    Long time no see, missus! {#emotions_dlg.flower}
    :-*   (ja.. ska försöka logga på på msn nån gång.. bara ids inte med datorn så mkt.. bubbla lite nån dag kanske..)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!