FredrikCA skrev 2012-04-09 20:40:45 följande:
Och jag känner inte Smecker och uppfattar honom som ett arrogantsvin, Vilket är ironiskt för det är ju exakt på samma sätt ni som inte känner mig tydligen uppfattar mig. Skillnaden är att jag inte hoppat på någon jag har enbart berättat vad jag tyckt och tänker och då är det vissa som blir sura för att jag tänker så.
Jag får ju tycka och tänka vad jag vill anser jag, Om någon inte håller med är det en sak. Men när jag förklarar att ingen annan kan säga vad jag ska tycka och det blir osämjor pga detta tycker jag inte det längre är en syrlig ironisk ton- Det är översittarfasoner och sådana personer har jag alltid gjort mig av med i mitt liv, Jag saknar dom inte jag behöver dom inte. Ingen som boostar sitt eget ego på andras fel är välkommen i min umgänges eller bekantskapskrets så enkelt är det.
Jag som person bestämmer vilka och vem som får vara i min värld det är det som gör att man kan ha ett psykiskt övertag, När andra inser att dom är vänner för att jag vill och inte enbart för att dom vill så blir det en symbiotisk gemenskap som är mycket starkare och man är riktiga vänner som ställer upp för varandra.
Jag skriver troligtvis väldigt torftigt ibland, Jag tycker det är extremt viktigt att vara tydlig på nätet.
Men ta mig inte för humorlös jag har väldigt stor humor och humor är något som är viktigt för mig, Men då gäller det saker som är roliga att göra sig rolig på andras bekostnad såvida det inte är en sketch är inte roligt, Det är bara lågt och mobbing. Jag hatar sådant. Om ni andra tycker Smecker är rolig när han påpekar helt isammanhanget irrelevanta stavfel så får jag bara gratulera; Men det är definitivt inte min typ av humor- Och det faller definitivt inte under kategorin Ironi, Ironi är fruktansvärt rolig om det utförs rätt. Så kan även pikar vara men det är inte att göra sig rolig på andra på samma sätt.
För att vara rättvis, för att jag ju skrattade åt Smeckers inlägg,s å får jag väl förklara å ge respons. ärligt och rakt. (för jag ger raka puckar, alltid; tyvärr ibland..) Som jag såg det, om jag minns rätt, så var det väl du som påpekade något kring språket först? SÅ: då var du som "började". Läst dina inlägg nu, å du verkar verkligen vara extremt intelligent på ett plan, men kanske inte så smidig socialt sett? Är ganska strongt att göra sig ovän fort med människor, och som sagt var det du som "började". SÅ. Nu fick du respons av mig, istället för bara ett flabb som du kan missförstå.
Såg också vad du skrev om att "testa" tjejerna.. du låter som om du har ett väldigt stort kontrollbehov och som sagt som om du inte är sådär jättemkt socialt sett. Men men.. det är det lilla jag sett av vad du skrivit. Om det finns en annan verklighet bakom så har du missat att få fram den med dina ord.