Inlägg från: Anonym (Sa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sa)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2011-11-26 17:50:47 följande:
    Du kommer inte åt att bitas, I have the magic grip Fånga dig? Jag tacklar dig bakifrån när du minst anar det. Eller sprutar på dig med vattenpistolen, och tacklar dig när du försöker ge igen.
    *ROFL*  (använder ett uttryck från internets antika ålder)  Du är bra kaxig du... (me like)  ..jag är ganska snabb i reaktionerna, å kan nog ordna en vattenpistol själv(eller snarare vattengevär isf).. skulle för övrigt hämnas med att smyga upp å lägga iskalla händer eller en hel näve snö(inte möjligt riktigt än) innanför kläderna bak i nacken då... Tungan ute
  • Anonym (Sa)

sen kompenserar jag styrka med mental seghet... såååå... kan alltid bida min tid, och brukar lyckas ge igen, förr eller senare.. hehe...

• Anonym (Sa)
    Smecker skrev 2011-11-26 17:58:40 följande:
    Du snackar med en som brukar lägga kylklamp eller glasspaket i nacke och ryggslut för att få lite kyla. Nice try. Om du ROFLar så är det ju som en inbjudan till brottning, perfekt!
    *skrattar*  Synd du är för långt bort för det då... Flört

nä... nu blir det till att öva på det mindre roliga fenomenet disciplin och träna ett yogapass på tu man hand.. *bläääää* 

Ha en fin kväll på er, sötisar! (särskilt du, mr.McBeal.. Har du för övrigt lika kort kjol som Ally? *ler otroligt sött* Flört   ...å smyger ut från FL när du råkar titta åt ett annat håll.. mot flocken som jagar dig kanske... Flört )
  • Anonym (Sa)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-26 18:06:32 följande:
    Hörrni!!!

Jag har kommit på ett ställe för tjejer att ragga.. på typ biltema!
    Var där idag och vandrade runt med en dunk motorolja i handen... rekommenderas! Glad

• Anonym (Sa)
    Anonym (ny) skrev 2011-11-26 18:09:11 följande:
    Jo men oftast har man i sett en bild på den man pratar med på nätet. En blinddate har man ju ingen aning om
    men bilder kan ljuga(åt båda håll), å han kan ju visa sig vara en tokigt läcker babe, eller en som du klaffar till 110 procent med! go for it!   (neeeej... DISCIPLIN VAR DET! *ger mig själv en spark i arslet*)  Kram på er!
  • Anonym (Sa)
    Smecker skrev 2011-11-26 19:23:41 följande:
    Jag är inte för långt bort, jag är perfekt nära om jag får säga så själv!

Det där andra tänker jag inte ens peta i med grillgaffel.. Förvånad 
    jag är också perfekt nära... memyselfandI och en tråkigt tom tv-soffa..

Var det btw nån som pratade om DESPERAT i tråden?? Är det väl ingen här som är?   Inte jag iaf... *hårstrånikors*     /fy f-n för vissa kvällar i månaden alltså... och det är inte ens fullmåne... *suck*
  • Anonym (Sa)
    Klöset skrev 2011-11-26 20:32:29 följande:
    How did i do? {#emotions_dlg.flower}Dabo di dabo da.

Ah. uttråkad.

Förlåt mig.  
    och jag läste "how did i dildo".... Skäms ..å undrade vad det var... Skrattande Tror det är dags och gå å dra något gammalt över sig.. fast måste nog duscha före tv-soffan, för att dansa zumba som en tok i vardagsrummet blir lagom svettigt.. (var roligare än att yoga, å tog bort lite frustration)

God natt tråden!
  • Anonym (Sa)
    Klöset skrev 2011-11-26 20:52:56 följande:
    Hahahahaha

Dansa Zumba hemma? Funkar det? Bor du i ett slott?

Sov gott :). 
    nä, ett ganska litet slott relativt sett, men om man drar undan soffbordet, så blir det ganska mkt yta i vardagsrummet, nog att dansa iaf..   Natti!
  • Anonym (Sa)
    Klöset skrev 2011-11-27 15:57:45 följande:
    aaaaaah någon som vill låna min nervositet?
    vad har jag missat nudå?? DEJT på g? Kul isf!   Vill inte alls ha din nervositet, men vad sjutton, det kan max bli lite drygt, sådär som det blir när det inte klaffar helt, å då är det ju bara att vara ärlig med det. Annars blir det ju en trevlig erfarenhet, oavsett vad det leder eller inte leder till.

Hoppas alla som är ute och kör tar det lugnt! FY vad det blåser!! Var tvungen att ge mig ut, men är hemskt skönt att vara hemma igen. Och då blåser det ju ändå inte lika mkt här, som söderöver..
    Mikesh skrev 2011-11-27 16:27:19 följande:
    Här e inget inställt:) hela byn e full av folk och olika stånd
    och olika stånd?? *skratt* Usch vad min hjärna är vriden just nu då, som inte kan läsa sånt utan att se skumma bilder.. Tungan ute

*...sitter och funderar på varför jag aldrig lär mig att jag INTE ska gå och handla när jag är hungrig...*
  • Anonym (Sa)
    Klöset skrev 2011-11-27 16:42:09 följande:
    Nu lär han snart vara här. Kramar man människan direkt eller? Skakar hand?
    ja, krama.. så får du känna om han luktar gott.. viktigt hju..
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!