• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-05-10 13:58:20 följande:
    Smecker: Min första tanke är att hon är manisk och inte har sin psykiska hälsa i behåll, alternativt väldigt icke svensk sen kan det ju faktigst vara så att hon är intresserad också
    Du bara radar upp det ena snygga kortet efter det andra!
  • takida

Idag försökte min ena kollega fixa ihop mig med en annan kollega. Vi ska snart ha personalfest, så då sa hon att ni behöver inte tänka på något hon fixar både sängplats och kondomerFlört hahaha. 

• takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-10 16:07:37 följande:
    Takida: Hahaha ja men det var ju bara den det maniska instabila som isf skulle vara dåligt Om tjejen var ickesvensk så är det ju inget negativt I vilket fall kan hon ju vara intresserad vilket av dessa tre alternativ hon än är
    Haha, jag tänkte mest att du är väldigt snygg på ditt kortSkrattande det var en komplimang till dig!
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-10 16:10:46 följande:
    Takida: Hahaha najs e han snygg då?
    Snygg vette tusan men han ser väl okej ut. Men för det första är han på tok för ung och för det andra så har jag nog fått ihop det med tillräckligt många på jobbet redan så jag står nog över. 
    Han blev lite generad när hon sa det, tror inte riktigt att han är så sugen på mig hellerSkrattande
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-10 16:20:42 följande:
    Takida: Aha, jo inget kul när man gjort för många på jobbet Fast lite lammkött e ju aldrig fel. Vi har tre nya killar på jobbet fast de är för unga. Födda 90 och 91. Jag drar min gräns efter 88 känner jag.
    När är du född då? 
    Vet inte om jag har någon magisk gräns men mer än tio år yngre känns ju nästan som barnarovObestämd
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-10 17:09:52 följande:
    Takida: jag är 82a
    Rena ungdomen då juFlört
  • takida
    Madida skrev 2012-05-10 17:23:21 följande:
    10 år känns nästan läskigt, men det måste ju bero lite på vilken ålder man är i. Jag som är 30 (snart 31) skulle då kunna vara med en kille som är 20-21, det känns nästan olagligt
    Jag håller med. Jag är snart 33 och skulle tippa på att han är 21-22 kanske. Nog för att jag känner mig som 25 men nej känns inte helt okej. 
  • takida
    Madida skrev 2012-05-10 17:28:35 följande:
    Fast för sex så borde det kanske inte spela så stor roll? Eller är vi helt enkelt lite präktiga?
    Och vem är det nu du ska på dejt med?  
    Vi är nog helt enkelt för präktigaObestämd
    Jag ska på dejt med grannen, hoppas på att han är något att hänga i granen!
  • takida
    Anonym (tips sökes) skrev 2012-05-10 18:09:54 följande:
    Måste fråga er som är mer erfarna. Jag har aldrig provat på nätdejting men jag tänkte få min syster att bli intresserad. Vad kan ni komma med för tips? Vilken är den "bästa" sidan?
    HP är både gratis och bra:)
    Bästa tipset: Ha kulSkrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!