• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-05-10 22:47:16 följande:
    Men va f-n, såg just en bild på fb med två gamla skolkompisar i varsin "bebis"-tröja. Hur får man de där tankarna ur skallen nu då? Skyller på bullkleet... 

Jag myste med en liten bebis idag, så härligt. Men vet inte om jag vill ha fler barn.
  • takida
    Cocacola skrev 2012-05-10 22:23:00 följande:
    Vad vill du ha då?
    Jag tror att killen jag träffade idag är en riktig toffel, tror jag skulle köra över honom fullständigt. Om jag ber honom att hoppa så frågar han hur högt? 
    Motsatsen till det är vad jag vill ha. Lite motstånd. 
  • takida
    FredrikA80 skrev 2012-05-10 22:55:17 följande:
    Varför vill du ha motstånd? 
    Lite mer dynamik kanske. Tråkigt att alltid få rätt, tråkigt att alltid få sin vilja igenom. 
  • takida
    Cocacola skrev 2012-05-10 22:58:35 följande:
    Jo, det kommer nog alltid att vara härligt. Även när man känner sig klar för egen del. Hur många har du?
    Jag har ett barn, har alltid innan velat ha två. Men vet inte om jag skulle vilja börja om nu när han är så stor. 
  • takida
    FredrikA80 skrev 2012-05-10 22:59:48 följande:
    Det är skillnad på att få rätt och att ha rätt, Jag skulle aldrig tolerera en tjej som käftar emot när man bestämt något. Stå bakom spisen och laga mat kvinnofolk! vrålar man då.
    Men har man bestämt något så har man, men jag vill inte alltid vara den som bestämmer. Och sen, skulle någon säga till mig att kvinnor ska stå vid spisen så hade jag bett dem att fara och flyga!
  • takida
    FredrikA80 skrev 2012-05-10 23:02:22 följande:
    Haha! nej det skulle du inte.
    Inte?
  • takida
    FredrikA80 skrev 2012-05-10 23:04:17 följande:
    En bra fredag börjar med att man kommer hem från jobbet

Sen säger man "gå och dammsug nu kvinna! nu jag ska kolla på stryktipset." 
    Sen sitter man där och vrålar "GO GO KLUBBEN! DOMARN ÄR EN HOOOORA!"  och dricker öl i nätbrynja.

Det är fredagsmys =) 
    Fattar att du är singel!
  • takida
    Smecker skrev 2012-05-10 23:08:09 följande:
    Om du tror att du ger henne en match IRL, så be my guest. Jag hämtar popcorn och förbandslådan.. takida, kommer jag behöva defibrillatorn den här gången?
    Nä, han kommer ha sprungit sin väg innan jag kommer så långtFlört
  • takida
    Heidi1 skrev 2012-05-10 23:06:46 följande:
    Imorgon ska J och hans son få träffa mina föräldrar.
    SpännandeGlad
  • takida
    Cocacola skrev 2012-05-10 23:10:23 följande:
    Ge honom fler chanser, om du nu gillade honom i övrigt.  Lär känna honom lite mer och se om han motsvarar vad du nu vill ha för dynamik. Det visar sig ju oftast inte alldeles direkt.
    Kloka tankarGlad
    Jag ska absolut ge honom en chans men tror han hamnar i vänfacket. Men man vet aldrig!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!