• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2012-05-10 23:16:38 följande:
    Jag tror att Smecker inte tittar så mycket på sport heller. Jag gör inte det i alla fall
    Jag ska gå och kolla på blåvitt på ullevi med sonen, det är fina grejer detSkrattande
  • takida
    Glädje58 skrev 2012-05-10 23:19:53 följande:
    Något som är mindre kul, det är att jag ska titta på en femrummare på söndag och nu ikväll ringde en kvinna som var intresserad av att byta sin lägenhet mot min. Hennes låg nära Linnéplatsen... Varför kunde hon inte ringa förra veckan
    Bor inte du i hus?
  • takida
    Smecker skrev 2012-05-10 23:20:20 följande:
    Jag genomled 90 minuter av allsvensk fotboll för att store pojken ÄLSKAR fotboll. Själv hade jag hellre ansat brösthåret med pincett.
    Jag är glad över att sonen ens vill följa med, sist vi var och kollade så somnade han efter en kvart och sov sig igenom hela matchen. 
  • takida
    Glädje58 skrev 2012-05-10 23:24:22 följande:
    Jag fick besked om att jag eventuellt kunde få en femma. Nu i dag ringde de och sa att jag kunde komma och titta på den. Har jag inget annat att välja på så är det självklart att jag tar den. Även om den är för stor och dyr för mig. Områden är okey.

Min i dag ringde en som var intresserad av att byta sin tvåa. Den ligger nära Linné som jag gillar.

Nej idag bor jag tillfälligt i en lägenhet ute i ödemarken Rynkar på näsan 
    Kan du inte försöka hinna kolla på den i Linné innan söndag då? 
  • takida
    Cocacola skrev 2012-05-10 23:30:15 följande:
     Suck!

Vill också ha nån som kollar lägenheter åt mig, pallar bara en kort stund åt gången än så länge...   
    Hittade precis ett hus jag vill ha, som jag hade haft råd med om det inte vore för att jag pluggadeRynkar på näsan
  • takida
    Cocacola skrev 2012-05-10 23:57:17 följande:
    Åh! Hur länge till pluggar du?
    Jag har ett år kvar. 
    Huset hade varit helt perfekt. Bra läge alldeles lagom storlek. Skulle nog bli ungefär samma kostnad som jag har för min lägenhet men jag får ju inget lån som studentRynkar på näsan
  • takida
    FredrikA80 skrev 2012-05-11 00:09:37 följande:
    Vad pluggar du till?
    Typ personalvetare
  • takida
    Cocacola skrev 2012-05-11 00:13:02 följande:
    Är du helt säker på det? Vet du om du har jobb när du är klar? Har för mig det men vet inte varför?
    Jag har ett jobb som jag är tjänstledig ifrån, så jobb har jag även om det inte är vad jag vill göra när jag är klar. Har varit på möte med banken innan angående lån och jag får inget så länge som jag pluggar, då csn inte räknas som inkomst. 
  • takida
    FredrikA80 skrev 2012-05-11 00:13:38 följande:
    Är det någon avknoppning av beteendevetare/personvetare?
    Skulle man kunna säga
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!