• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-05-11 11:46:55 följande:

haha
  • takida

Sånt här lyssnade jag på i min ungdom, så jäkla roliga låtarSkrattande
    Och nej, ni behöver inte berätta för mig att jag har usel musiksmakFlört

• takida
    FredrikA80 skrev 2012-05-11 11:58:41 följande:
    Nja så illa är det ju inte- Det är ju mest texten annars är det ju som vilket dansband som helst :p
    Inte så illa, haha bra försök att linda in ordenSkrattande
  • takida
    FredrikA80 skrev 2012-05-11 12:06:37 följande:
    Nej jag tycker det mesta musikaliskt är bra, Så länge det är väl mixat- Det är det som jag har lite svårt med typ Depeche Mode som dom hade en massa klipp tidigare- Det är så fruktansvärt dålig ljudbild och sången är så falsk och djävligt så man får skärsår i öronen. :)

Den musik jag allra helst lyssnar på gillar typ ingen så det är ingen ide att lägga in sådana låtar :) 
    Jo, låt höraGlad
  • takida
    FredrikA80 skrev 2012-05-11 12:16:20 följande:
    Jag har lagt lite länkar redan till samma grupp men låtar som är mer lättlyssnade.

Men typ sådant här älskar jag. 
    ">

" target="_blank">

Mycket taktbyten, komplexa rytmer och massvis med melodier. Kan lyssna på sånt här hundra gånger och upptäcka nya saker varje gång och man tröttnar aldrig på låtarna.
    Bra ju!
  • takida
    Legacy skrev 2012-05-11 13:06:44 följande:
    Drömmer
    Det går ju bra att göra sånt när hon sitter i buren så hon inte kan bita mig..

hon är en riktig liten charmör gojjan. "Får jag puss" och sen om man gör pussljud och lutar sig fram och pussar så lutar hon näbben åten och låter "smooooch"

jävligt sött, tråkigt att hon är så hemskt svartsjuk.      
    Är du ledig idag? Sugen på en kaffe på mums?
  • takida
    lemonina skrev 2012-05-11 13:13:42 följande:
    Hej Takida. Hur gick date nummer 1 då? Vilken utav dem föresten?Glad
    Blev bara en dejt igår, med killen jag aldrig träffat. Vi tog en fika och tjötade. Det var trevligt, han var trevlig men jag kände ingen som helst wow-känsla. Dock är jag helt övertygad om att det är en bra kille så jag har bestämt mig för att träffa honom igen för att se om han växer i mina ögon, istället för att bara dissa direkt som jag har för vana att göra. 
  • takida
    Legacy skrev 2012-05-11 13:15:07 följande:
    Japp är ledig Skrattande kaffe på mums? Kaffe tar jag gärna men jag känner mig helt borta vad på mums betyder haha Glad 

Du får dock stå ut med att jag INTE orkar sminka mig idag eller så, ser ut som ett litet spöke säkert Spöke
    Antar att du är hos J eftersom du spenderat dagen med att pussa en papegoja? Mums är café´t som ligger i samma hus som maxi. 
    Om du sminkar dig eller ej bryr jag mig inte om det minsta, det är ditt sällskap jag är ute efterSkrattande
  • takida
    Legacy skrev 2012-05-11 13:23:29 följande:
    Ah nej jag har åkt hem, orkade inte släpa mig upp förrän 11 typ det blev lite sent inatt som hrm vanligt. Tur att jag åkte hem med för jag hade ju mässkläderna på mig, ser lite överklätt ut när man ska fika kanske

Jag har beställt en pizza bara som jag måste få i mig, vilken tid? Ah jag kan behöva kaffe!!
    Ska träffa dejten vid sju kanske, så när som innan det då. 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!