• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-05-12 20:33:05 följande:
    Det kan man väl säga shit katterna är helt tossiga och fågeln är rabiat, det kommer bli en kul vecka. Jag har satt upp vidoövervakning av den där jäkla fågeln nu iallafall så man vet vad den syslar med *mummel* den VÄGRAR gå in i sin bur så nu sotter den och skriker i sovrummet.
    Hahaha, vilken underhållningSkrattande
  • takida

För första gången denna veckan tänkte jag att jag skulle kolla på tv, men inte fan är det nåt bra att kolla på. 

• takida
    Legacy skrev 2012-05-12 21:11:30 följande:
    American idol på kanal 11 är typ det ensa sebara just nu... verkligen dött på tv fronten!
    Tror inte ens att jag har den kanalen.
  • takida
    bullkleet skrev 2012-05-12 23:15:37 följande:
    heyyhoooo lets gooooo
    Tjenna moss
  • takida
    bullkleet skrev 2012-05-12 23:20:52 följande:
    tjeeenare! lägerå?
    lugnt o sansat, själv då?
  • takida
    bullkleet skrev 2012-05-12 23:23:11 följande:
    samma här kom nyss hem , har vart hos polare och blivit bjuden på tacos och film myss :D
    Vissa har det braGlad
  • takida
    bullkleet skrev 2012-05-12 23:26:22 följande:
    vad har du gjort?
    Jag har jobbat hela dagen och nu på kvällen har bara varit hemma. Imorgon blir det jobb igen, en riktig tråkhelg
  • takida
    Legacy skrev 2012-05-13 20:03:47 följande:
    suuuck. jag har tydligen mailat med Js arbetskamrat när jag var på e-kontakt. det kröp fram idag, varit en pisshelg, allt var sååå fint och underbart tills igår kväll, slutade med att jag har toklipat hela natten och nu är ju J borta en vecka. så jag är väl singel igen inom en vecka käns det som, han får mig att må så bra men samtidigt så sjukt dåligt, har inte mått såhär kass på år och dagar känns et som, mår illa bara jag tänker på att jag inte vet hur han tänker.

Jag har några gamla emailadresser kvar med mitt gamla efternamn i tex för utveckling för android market, det måste jag ändra.

och eftersom mina xboxhandkontroller hade ramlat ur sin laddstation så tror han att jag hade min kollega här och spelade xbox så han tror jag inte är trogen... eller ljuger för hnom. Katterna gör ju så att de trillar ur

Så nu sitter jag här med hans satans papegoja, ska man passa på att lära den en massa skit kanske....
    Gråter vad har jag satt mig i för skit, snacka om att känna sig helt jävla värdelös        
    Du vet vad jag tycker, han är inte värd dig. 
  • takida
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-13 20:25:39 följande:
    Han ringde sent igår, första samtalet. Vi har bara mejlat innan och då lät han väldigt trevlig. I telefon tog det typ 30 sekunder innan han pratade om hur han skulle klä av mig och knulla mig, typ.
    Vilken charmör... eller inte då
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!