• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-05-11 13:21:38 följande:
    Ja det kan ta lite tid innan man får någon slags känsla. Men vad kul att det gick bra ändå.
    Känner jag mig själv rätt är jag nog mer intresserad av honom som vän, men vem vet jag kanske förvånar mig självObestämd
    Jag ska bli bjuden på middag idag, hoppas bara att han kan laga matGlad
  • takida
    lemonina skrev 2012-05-11 13:44:41 följande:
    Ja man ska aldrig säga aldrig. Jag blev kär i mitt X efter två år och jag hade alrig i mitt liv trott innan att jag skulle kunna få sådana känslor för honom.
    Jag har också varit med om att få känslor för någon efter lång tid, men då har det ju varit vänskap från början och inga andra tankar. Jag tycker det är svårare i ett sånt här läge för då känns det inte lika kravlöst. Och det märktes ju att han var intresserad, fan det är svårt.
  • takida
    lemonina skrev 2012-05-11 13:53:02 följande:
    Ja det är sant! Kan inte gärna be honom att vänta två år för känslor som kanske inte ens infinner sig. Han kanske lägger lite kärleksserum i maten ikväll.
    Haha, kanske detFlört
  • takida
    Madida skrev 2012-05-11 14:13:49 följande:
    Vem fick gå hem tidigare från jobbet p.g.a ryggont idag? Jag!
    Vem är förbannad över detta? Jag! 
    Rynkar på näsan
    det lönar sig inte alltid att vara hjälpsam
  • takida

Iväg på dejt om en timme, hmm undrar om det är läge att hoppa in i duschen nu då? 

• takida
    Legacy skrev 2012-05-11 20:36:39 följande:
    TÄnkte bara uppdatera det stormiga förhållandet med J, det är inte speciell stormigt längre, han har förstått. Och ja han är svartsjuk, vilket han gärna får vara i i måsttlig mäng.

Men.. alltså det jag känner för honom nu är bara kärlek, jag känner mig älskad saknad. Och jag tror helt enkelt att nu är jag helt enkelt av marknaden ordentligt. Jag har aldrig varit såhär kär i någon innan, jag älskar honom, vi kallar varandra älskling, och han gör allt för mig. Han är en fantastisk kille, vi behövde bara lite mer tid.

Jag tror jag behöver att det onte ska vara för enkelt, jag behöver lite utmaning så jag inte tröttnar.

Men ni ska veta hur underbar ha är mot mig nu senast jag sa åt honom. Jag älskar honom mer och mer som det ser ut nu, vi har börjat prata om att ... ja flytta ihop. Efter sommaren isåfall när hans pappa åker hem.

Kan jag alltså ha haft sån tur och träffat en kille jag avgudar, älskar som dessutom är grym i sängen? Ja det verkar så.
    Härligt att höra{#emotions_dlg.flower}
  • takida
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-11 22:20:31 följande:
    Vad?
    Han är super trevlig och rolig och hela den biten, men jag är inte attraherad av honom för fem öre. 
  • takida
    Legacy skrev 2012-05-12 18:37:24 följande:
    Nån som vill ha en dvärgara? Har en sån i bilen nu haha vad tror ni katterna säger om en vecka med en fågel?
    Katterna lär väl bli eld o lågorSkrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!