• MrC

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

visma1 skrev 2012-12-06 20:08:39 följande:
    Redan börjat supa? Jo jag gillar norra sidan mest, gjorde revolt och flyttade ifrån södra sidan för ett antal år sen och det var ett bra beslut.
    Supar var lite att ta i. Jag drack två öl på fyra timmar...
    Cocacola skrev 2012-12-06 23:17:50 följande:
    Nattskiftet då... (packa och tömma det sista, städa ur samt tvätta lite) Jag vill sova istället. :P Inte frisk.

Vd gör ni andra?
    Jag kom just hem efter att ha kört min nya bekantskap hem.

-Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • MrC

God morgon. =)

MrC skrev 2012-12-07 02:12:30 följande:
    Jag kom just hem efter att ha kört min nya bekantskap hem.
    Den här gången körde jag henne hem på morgonen. SkämsDrömmerTomteSoligFlört
    lemonina skrev 2012-12-07 10:27:27 följande:
    Den snygga killen kommer ikväll och han jobbar här gissa vems lag han hamnat i på jullekarna? nu känns allt helt plötsligt lite roligare här på jobbet.
    Update please!
  • MrC
    lemonina skrev 2012-12-08 15:08:21 följande:
    Det hände ingenting förutom att jag inte tålde någon dryck. Kan ha berott på att jag skulle feströka och det var ett tag sedan. Så jag har legat i sängen hela dagen med huvudvärk från helvetet. Killen pratade jag med lite men tror inte att han är något för mig. Alldeles för ung och så lät han lite som en smurf när han pratade.
    Hahahaha.

• MrC
    lemonina skrev 2012-12-08 17:48:55 följande:

Vem är donnan? Någon intressant eller en sexkompis?
    En trebarnsmamma från Västerbotten, boendes i Täby. F.d. elitidrottare.
    Hon är varken intressant eller sexkompis. Vi kommer på sin höjd att vara KramKompisar.

• MrC
    visma1 skrev 2012-12-08 17:08:37 följande:
    Du ligger i, alltid nån brud på gång

Flört
  • MrC
    lemonina skrev 2012-12-08 18:02:11 följande:

Kramas kan också vara trevligt. Men varför inte mer?
    Efter första och andra träffen fick jag uppfattningen av att hon var intresserad av att utveckla vår bekantskap till något mer än bara prata och dricka. Sen fick jag lite tid att fundera och då kom jag fram till att jag också var intresserad... så igår kväll skulle hon på julbord med jobbet och sen komma till mig. Tyvärr blev det tjaffs på jobbet och när hon kom hit var hon i dålig stämning, sur, grinig, ledsen, grät osv. Jag fick tyvärr dåliga vibbar och ingen bra känsla alls av henne. Men hon stannade hela kvällen (igår alltså), det blev godis, ostkrokar/bågar, pizza, öl, tv-tittande och kramkalas i soffan. Hon sov över och vi låg tätt i sängen, kramar. Inga pussar/kyssar och inget sex. Jag var inte intresserad av det heller. På morgonen blev det fan fart på henne, vad är det med kvinnor och morgonsex? Jag tackade faktiskt nej till sex, gjorde frukost och körde henne hem. Har bestämt mig, jag vill bara vara KK med henne. (KK som i KramKompis)

Tror ni att jag dömer henne för hårt för att hon kanske hade en dålig dag pga jobbet?

Jag var intresserad av mer för hon hade sån personlighet som tilltalade mig. Hon kändes modig, framåt, självförtroende, självsäker, båda fötterna på jorden. Samtidigt var hon prestigelös, väldigt rolig/humoristisk och inte det minsta blyg. Hon visste vad hon ville liksom. (det där med prestigelös visade sig vara helt fel analys av mig, fortsättning följer)

Det som gör henne ointressant nu är flera saker. För det första tycker jag att hon är för liten, tunn, späd helt enkelt. Hennes kroppsbyggnad tänder mig inte riktigt. Hon snusar. Hon pratar mycket om sitt ex. T.ex. så har de köpt sommarstuga tillsammans och de planerar att göra en massa saker med deras gemensamma sommarstuga. Hon bor i andrahand (lägenhet) och måste (kanske) antingen flytta hem till honom när kontraktet går ut eller ut till deras gemensamma sommarstuga.
    Det här med problemen på jobbet beskrev hon som alla andras fel och när jag lyssnade på henne fick jag uppfattningen som att hon nästan sökte konflikten för att sätta den andra kvinnan på plats. När hon var här kom det samtal och sms hela tiden om bråket och hon frågade mig hela tiden om vad hon skulle svara och om råd. Jag tyckte att om hon nu hade valt att åka ifrån deras julmiddag/fest så var det väl ändå bäst att ignorera allt tills alla fått sova på saken och kanske se nyktert på det på måndag. Men hon ville inte ge sig. Jag tyckte att bråket nått kulmen och ingen ville ge sig, då kommer man inte längre med att bråka när man är hög på adrenalin. Bättre att ta det sansat sen. Allt ska fram på en gång?

Hon verkar vara som en terrier ibland. Lite hetsig kanske. Hon är f.d. elitidrottare och tillhört Sverige-/världseliten i sin gren. Så bra att hon t.o.m. bl.a. träffat presidenten i Frankrike (den gamla var mycket intresserad av den sporten) och hon har fått flera utmärkelser och vunnit priser internationellt. Prestigelös var kanske fel alltså.
  • MrC
    lemonina skrev 2012-12-08 18:43:55 följande:
    Mr C men om det inte känns bra är det väl ingen idé att fortsätta. Men hon verkar som sagt ha haft en riktigt dålig dag och det måste man ju kunna få ha ibland.
    Klart man får ha en dålig dag, jag kan fortsätta träffa henne och vara hennes kramkompis. Kan ju hända att jag ändrar mig. Den som lever får se, men *klick* sa det inte.
  • MrC
    Cocacola skrev 2012-12-09 01:34:04 följande:
    Endast colan är vaken?
    Åh nej. Även C'et är vaken...
  • MrC
    Madida skrev 2012-12-08 18:50:47 följande:
    MrC, nu kan jag inte låta bli att tycka till

Vad är det med hennes framgångar inom sin sport som gör att du inte längre tycker att hon är prestigelös? Det är ju snarare du som drar upp det. När du skulle beskriva henne så gjorde du det med några få ord, där en av dom var att hon är fd elit-idrottare.
    Att hon varit väldigt duktig på nåt har väl inte med det att göra? Eller har jag nu helt missat innebörden av prestigelös? Solig  
    Klart du ska tycka till om du vill.
    För att bli så framgångsrik som hon var så krävs det en tjurig vinnarskalle. Hon tävlade med den absoluta världseliten världen över och nu kan jag tänka mig att den där vinnarskallen sitter kvar. Hon vägrar ge sig om hon hamnar i en konflikt. Hon ska ha sista ordet och har alltid rätt, verkar det som. Det var omöjligt för hennes kombattant att få säga sin mening. Det som hände var att hon var tvungen att ha sista ordet, det fick inte ligga ett obesvarat sms i telefonen, det kunde inte vänta tills hon nyktrat till liksom.

Jag pratade med henne på telefon för ett par timmar sedan och då berättade hon att hon åkte hem till sin antagonist på kvällen och där blev det tjafs. Så mycket tjafs att hon blev hotad med våld (påstod hon) och att det var nära att hon skulle behöva tillkalla polis.
    Verkar ligga mycket prestige i det där bråket, ingen vill vika sig en millimeter.
    lemonina skrev 2012-12-08 19:25:43 följande:
    Mr C det där med bakfyllesex är nog något jag delar med kvinnan haha. Det är något djuriskt över det hela vad sugen jag blir då. Ja men jag skulle nog inte välja att ha sex första gången med någon på morgonen. Första gången vill man vara fräsch. Ja det vill man väl jämnt men jag menar man vill ju ge en bra första upplevelse och då har jag helst sex när jag hunnit duscha och borsta tänderna innan sen är det fritt fram att ha sex när som helst haha
    Hehe, det blev inget sex iaf. Det var det mitt sms handlade om (läs ovan).
    visma1 skrev 2012-12-08 20:00:31 följande:
    Ähh gillar man nån glömmer man väl bort sina eventuella bekymmer och slutar tjura. Jag skulle ha blivit helt avtänd iallafall. Lite lustigt att du drar upp hennes gamla idrottsframgångar, det säger väl inte så mycket om hennes person, eller?
    Jo det tycker jag att det gör. Lite iaf. Läs vad jag svarade Madida.
    När hon inte har de aggressiva egenskaperna älskar jag verkligen hennes personlighet. Jag skrev det i sms'et också...
  • MrC
    Cocacola skrev 2012-12-09 03:32:33 följande:
    :) Tror att jag fortfarande är vaken men är inte helt säker.
    Jag rååååkade sova på soffan två ggr igår. Nu är det kört liksom.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!