• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FredrikA80 skrev 2012-05-13 21:43:34 följande:
    Iövrigt tycker jag precis som ni Legacy har all anledning att ta avstånd från honom, Men jag förstår även hur hon känner och mår, att det inte är så enkelt... Men om hon vill kunna bli lycklig så är det något hon måste göra för att komma från honom, Som jag sagt ingen kan bygga upp ett självförtroende åt någon annan på egenhand. 

Och som jag sagt tidigare om han är kontrollerande så kommer inte det sluta för man säger till honom, Han måste lita på personen för att kunna sluta med det. Och agerar man trotsigt blir det bara värre.
    Jag kan inte säga annat än att jag håller med dig.
  • takida
    Shades skrev 2012-05-13 21:56:17 följande:
    @Legacy - Du vet, det blir inte bättre. Det finns dessutom män där ute som vill få dig att känna dig som den speciella människa du är _hela_ tiden. Inte bara när han tillåter dig en andningspaus från det medvetna psykiska nedbrytande han utsätter dig för.
    Du kommer alltid med lika kloka ord.
  • takida
    bullkleet skrev 2012-05-13 21:58:10 följande:
    sweet Skrattande
    YesGlad
    magus skrev 2012-05-13 21:57:31 följande:
    Fan va nice :)
    Ja eller hur:)
  • takida
    FredrikA80 skrev 2012-05-13 22:03:47 följande:
    Vågar man vara i Grekland nu mera?
    Varför skulle man inte våga det?
  • takida
    Legacy skrev 2012-05-13 22:12:50 följande:
    Tack för allas input. Ni är guld värda. Och jag är tydligen inte så stark som jag trode som låter mig brytas ner på det här viset, jaag känner mig värdelösl, (alltså den kommentaren om att jag var slapp satt i tills nyss...)

Och att jag varit gift innan det retar han sig på ed jag kan ju inte få det ogjort, det är omöjligt.

I vissa lägen vill jag helst bara lägga mig ner och sluta andas. Det är så mycket som gått åt skogen nu och han har varit min ljuspunkt, och nu är han som att vsart hål som slukar all livsglädje och energi... jag mår... illa.      
    Du är visst stark, så det så!
  • takida
    Madida skrev 2012-05-13 22:33:21 följande:
    Kyss

La ett ord (som jag hitta själv) för 23 poäng. Snart så...  
    Gött!
  • takida
    Legacy skrev 2012-05-13 22:45:05 följande:
    Men det är ju bara min sida av allt ni ser jag kanske är hemsk tillbaka, han blev tydligen sjukt sårad av det där av att mitt ex hade större.... jag vet inte, jag måste försöka sluta må illa så jag kan sova, jag orkar inte detta och leva en vecka i total ovisset med hans gojja här...

fick klia gojjan under vingen iallafall nyss. Gulligt värre. 
    Sluta omedelbums!
    Du är inte hemsk mot honom. Vadå sårad för att han inte har större kuk än ditt ex? Det är ju bara fakta. Och frågar man en sådan fråga kan man riskera att få ett svar man inte vill ha, och kan man då inte hantera svaret så ska man inte ställa frågan.
  • takida
    FredrikA80 skrev 2012-05-13 22:57:32 följande:
    Är inte Grekland i det närmaste en anarki förtillfället? Men turistnäringen kanske fortfarande fungerar? 
    Turistnäringen funkar absolut, utan den hade de inte klarat sig länge. 
  • takida
    FredrikA80 skrev 2012-05-13 23:04:38 följande:
    Okej, Då får jag hoppas du får det väldigt trevligt då :)
    Tack jag kommer ha det grymt. Kan ju inte bli annat med en underbar unge, värme, solstol och poolGlad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!