Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-07-17 00:18:17 följande:
    Det var ingen lögn, det var sarkasm. Läs igenom det en gång till, och tänk på vem som skrev det.
    Kyss
  • Cocacola
    Näckrosen skrev 2012-07-18 20:26:09 följande:
    någon som vet hur man ser vilken typ av flirt man fått på HP?
    Klickar där det står flirtar?
  • Cocacola

Ser att takida haft en trevlig dejt och håller oss ovetande om detaljerna... Bestämt en ny dejt?

Önskar Heidi lycka  till och klurar om Lemonina hört något än om sitt jobb?

Jag känner mig något slut efter att ha grejat typ hela tiden i några dagar nu. Ska dock dra iväg på bodelning nu så jag får lov att greja ändå. Hur som helst känns det skönt att äntligen kunna göra något igen. Har dock lyckats göra något med knät så det gör ont. Inte så farligt mer än när jag sätter mig på huk, vilket jag iofs gör en massa med allt tvättande men ändå. Hoppas det går över snabbare än ögat.

See you later! Ta hand om er så länge!

• Cocacola
    takida skrev 2012-07-19 15:04:03 följande:
    Colan efterfrågade detaljer från min dejtSkrattande
    Vi hade supertrevligt och roligt, satt och pratade i flera timmar innan vi gick och la oss. På morgonen ville ingen av oss gå upp ur sängen så vi låg kvar och myste länge. 
    Det kändes hur bra som helst från mitt håll så har hört av mig till honom och frågat om han vill ses igen. Men har inte fått något svar än. 
    Så jag har ingen aning om vi kommer ses igen men jag hoppas ju på det! 
    Fått något svar än?
  • Cocacola
    takida skrev 2012-07-19 23:30:36 följande:
    Jo svar fick jag men inte blev jag klokare för det. Tror dessvärre inte att han vill ses igen. 
    Aj då!
  • Cocacola
    takida skrev 2012-07-19 23:44:04 följande:
    Det är bara en känsla jag har och jag hoppas den känslan är fel han har trots allt svarat på mina sms. 
    Dejten var så mysig och han var störtskön och det kändes verkligen som att han tyckte desamma. 
    Då hoppas jag att du har fel känsla nu då och att du får positivare vibbar snarast.
  • Cocacola
    Näckrosen skrev 2012-07-19 23:53:12 följande:

Han löste problemet själv:

Han ville komma hem till mig i kväll. När jag sa att det aldrig skulle hända och inte efter fika på stan i morgon heller så blev han sur och tyckte jag var för försiktig larvig...

Ja vad säger man... Nåja, då slapp du ju fundera mer, alltid något.
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-21 00:38:48 följande:
    Haha låter bra Det trode jag faktigst att du är också Vad dött det är här i kväll då. Bara jag som sitter hemma alena?
    Kikar in nu. Bättre sent än aldrig
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!