• MrC

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Shades skrev 2012-12-27 20:05:47 följande:
    Hola singlar (och ni andra med)!

Hur ser era planer ut för nyårsafton?
    Själv tänkte jag ge mig ut i "dimman" för det låter inte som ett roligt alternativ att sitta ensam hemma. Ute kan man i alla fall låtsas att vara ett par, även om det bara är för natten ;)

Jag ska åka pulka med min dotter och vi se på raketer. Kanske hittar vi någon vän som vill vara med oss.
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • MrC
    Shades skrev 2012-12-27 21:17:01 följande:
    @MrC - Åh, ni som har snö! Här är det mest blött (även om det tydligen fryser litet nu) men det fanns i alla fall snö på julafton. Raketer är inte fel heller och det brukar vara ett sjysst fyrverkeri nere vid fästningen här i Varberg så jag hoppas på hyffsat väder :)
    Ah just ja.... just nu är vi i Norrbotten och här finns massvis med snö, men enligt rykten ska det töa i Stockholm där vi bor och ska vara över nyår.
  • MrC
    visma1 skrev 2012-12-30 20:43:22 följande:
    Nyår är överskattat!
    Nja, men det är ändå som skönt att få sätta punkt för något och känna att man börjar om.
  • MrC
    visma1 skrev 2012-12-31 14:24:14 följande:

Måste man ha nyår som anledning för att kunna göra det?
    Nej, men för mig känns det som ett bra avstamp. Man får göra bokslut och börja om från början. T.ex. så börjar jag nytt jobb om några veckor och för bara 5 veckor sedan flyttade jag in i min lägenhet igen. Nu har jag kommit på plats och allt känns som ett nytt liv liksom.
  • MrC
    visma1 skrev 2012-12-31 16:27:53 följande:
    Aha jag brukar inte börja med boksluten förrän tidigast i februari när jag fått in alla papper Tungan ute
    Nänä, snabba ryck ska det vara. Ut med det gamla snabbt bara.
  • MrC

Gott nytt år!

Hade jag och dottern Sveriges bästa utsikt inatt? Vi gick upp på Väsjöbacken och blickade ut över Stockholm. Vi såg Täby/Danderyd i väst, Stockholm i söder ända till Globen (vi kan se Globen i dagsljus), i öst såg vi Kista och Bromma och i norr såg vi Arlanda och Uppsala. Helt otroligt vackert!

• MrC

Haha jag fick fyllemess (två st) från någon i tråden inatt (nä, jag avslöjar inte vem). Kyss Puss på dig med! Flört

• MrC
    visma1 skrev 2013-01-01 16:31:20 följande:
    Är det Fröken Vanilla som varit i farten igen? Tungan ute
    Haha nej hon är oskyldig. Skrattande
    Vanilla ice queen skrev 2013-01-01 16:48:15 följande:
    Visma: Haha nej känner inte MrC öht.
    Solig
  • MrC
    Vanilla ice queen skrev 2013-01-01 17:23:15 följande:
    Nainen: Antar att det var en kvinna som SMSat mrC då han skrev "puss på dig" här i tråden. Men tja kan ju vara en man också
    Haha, ja det var en kvinna.
    visma1 skrev 2013-01-01 18:20:31 följande:
    Ja MrC skulle ju vidga sina vyer, eller hur var det?
    Ja, just det. Kan säga att det går inte så bra. Oskyldig
    Vanilla ice queen skrev 2013-01-01 18:30:02 följande:
    Visma: Ser hur Smecker suttit hemma och druckit rosa moet och skickat fylle kärleks-sms till MrC
    Nej, Smecker är oskyldig.
    Har vi gissat på alla snart?

Anyway, det känns som söndag idag. Eller hur? Skål
  • MrC
    Vanilla ice queen skrev 2013-01-02 00:20:51 följande:
    MrC: Du, behöver inte gissa nämnvärt! Inte jättesvårt att lura ut på egen hand...
    Que? Jasså?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!