• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

L; du kan få komma och hänga på min balkong. Rätt nice utsikt på fina grabbar, Legacy blev nästan helt till sig;)

• takida
    lemonina skrev 2012-05-22 19:16:16 följande:
    Det låter som en plan. Lite balkonghängGlad Stort plus om det finns snygga killar att spana in. Ingen trevlig granne också? Fast han kanske du hade tänkt att ta?Flört
    Jag har ingen lust att involvera mig med en granne, men det finns allt några snyggaTungan ute
    Så de är bara till och komma hit och ta för sig!
  • takida
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-22 19:43:43 följande:
    Jag har också en snygg granne... Men skulle nog inte heller vilja ha ihop det med nån som bor SÅ nära... Men titta kan man ju... Drömmer
    Precis! Ack dessa unga vältränade killar, de vilar jag gärna ögonen påTungan ute
  • takida
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-22 19:46:29 följande:
    De behöver inte ens vara unga och vältränade, bara de är snygga... Snygghet kommer i många former, iaf för mig... Drömmer
    Jo det har du rätt i men syftade på mina grannarSkrattande
  • takida
    Suppressed skrev 2012-05-22 19:50:59 följande:
    Nej, Det var på skoj Jag jobbar åt andra hållet i verkligheten. Dom kontaktar inte mig, jag kontaktar dom
    Sen är ju den stora frågan om det leder någonstans, Men visst intresse verkar ju finnas från båda parter i vissa diskussioner.  
    Låter som att du har någon på gGlad
  • takida
    lemonina skrev 2012-05-22 19:53:28 följande:
    Aha men då har du iallafall lite vatten omkring dig att plaska runt i:) Ja havet är speciellt. Men tänk på nackdelarna. Man får salt i mun och ögon och det gör ont och smakar äckligt. Saltvatten fastnar på kroppen så du bränner dig fortare. Det finns en massa sunkiga maneter och andra djur som flyter omkring som kanske är farliga Flört 
    Haha, bra försök men tror inte det biter på någonFlört
  • takida
    Suppressed skrev 2012-05-22 20:00:03 följande:
    Visst kan man tolka det så, Men samtidigt så har jag historisktsett varit duktig på att skaffa vänner... 
    Det gör att man som blir osäker när det går bra. Det är tungt att tro något som man sedan blir besviken över men vågar man inte chansa så stannar det ju där, Men det finns aldrig några garantier för något...

Men en sak har jag lärt mig när tjejer börjar prata om hur mycket som måste klicka osv så börjar det bli dags att avveckla. 
    Jag brukar tänka att om jag funderar för mycket på om det verkligen är rätt så är det inte rätt. Så jag förstår din poäng där. 
  • takida
    Smecker skrev 2012-05-22 20:00:32 följande:
    För att få den här flytande och kladdiga diskussionen åter på rätt köl:

Skohorn är bra att ha. Särskilt när det kliar på ryggen.
    Intresseklubben antecknarFlört
  • takida
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-22 20:07:21 följande:
    Man ska inte fundera för mycket. Försöker jag lära mig.

Ska försöka tänka att känns det bra så känns det bra.   
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!