• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-05-23 12:08:05 följande:
    Kan man säga...
    Håller mig till mitt mantra "det går över"
    Crazy eller hur?
    Har ovanligt lite ord, kanske chocken? Eller bara, äh jag vet inte...
    Skulle jag redan klurat ut det alltså? :P När jag babblade om planer menade jag dem jag hade innan igår morse, men det verkar som att jag kan hålla mig till dem. Men borde nog ringa gyn. Vill inte.
    Yes. Det lär nog komma en del, tror jag.
    I will! Men just nu gömmer jag mig för omvärlden, några timmar iaf.
    Allt löser sig.

Tack hörrni! Illamående och värk idag, knaprat värktablett och ska lägga mig i solen, försöka läsa och låta allt sjunka in. Inser att jag borde ringa gyn också, är väl ingen panik - det enda de gör är ju att konstatera att allt kommit ut sen. Det kan man ju iofs chansa på ändå eftersom det är troligast men den här värken gör mig lite nojjig. Brukar inte ha ont. Skit.
    Är du orolig så tycker jag du ska ringa till gyn bara för att lugna dig själv. Ta hand om dig{#emotions_dlg.flower}
  • takida

Nu ska jag hoppa in i duschen sen drar jag ner på stan. Kvällen ska spenderas på stan sittandes på en uteservering och snacka skit och dricka vinGlad

• takida

C; tja i 30 minuter kanske, sitter här o allt snurrat, blev nog liite för mycket vin. Men kul var det;)

• takida

Imon ska jag ha lönesamtal känns som att jag kommer komma väl förberedd till det....

• takida

Oavsett hade jag inte förberett mig alls, men att komma bakis är väl inte att föredra.. Tur jag känner chefen;)

• takida

Hm, råkade messa fel person idag på fyllan, typ samma namn i kontakterna. "fel" person svarade o jag trodde fortfarande att det var rätt person. Hur som haver så skickade jag fel igen. Hmm, återstår att se om han vill ses imorgon. Rätt person vill iaf ses, så på fredag då jäklar;)

• takida
    Smecker skrev 2012-05-24 00:12:29 följande:
    Klassiker!
    Suppressed skrev 2012-05-24 00:15:04 följande:
    Haha heartbreaker.
    Har aldrig hänt innan och kommer aldrig hända igen. Jobbigt med två killar med samma namn. Min vän frågade mig ikväll om jag inte var sugen på att höra av mig till han jag dejtade. Svaret på det var att det aldrig kommer att hända, det som har vart det har vart. Är det känslor inblandat så never ever men annars så:)
  • takida
    Suppressed skrev 2012-05-24 00:30:22 följande:
    Du har inte funderat på att ta bort personer som du inte behöver i din addressbok mer då?
    Nje, båda killarna kan jag tänka mig att träffa, den ena har jag träffat innan och tja han vet vad han pysslar med, den andra har jag inte träffat men skulle gärna göra. Så allt är relativt. 
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-24 00:24:36 följande:
    Hahahaha taktida gjorde samma idag^^
    Haha, jasså:) tell me moreSkrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!