Vanilla ice queen skrev 2012-08-12 00:20:05 följande:
Han är en lungn, fin ödmjuk och ordentligt kille. han skulle garanterat inte göra någon grej av att tacka nej. En sånkille jag faller för. Han är inte dirket blyg men ger sken av att vara det men väljer nog snarare sina ord. Men vi har en del gemensamt som vi pratat om så det är inga problem. Fast min kolega har sagt att jag måste sluta ragga på dessa killar för att jag kommer att krossa dom men hitills är det ju de som krossat mig... Vår psykiatriker berättade att det finns tre typer av människor när det kommer till förhållanden och jag tillhör katgorin "bad" och dras tydligtvis till kategorin "sad" enligt honom och jag har detta lite i bakhuvudet faktigst.Man ska tydligtvis hitta någon i sin egen kategori för att det ska fungera. Men om jag skulle hitta någon som mig så skulle jag leva i ett konstant kaos hahaha. Så jag håller mig till mina snälla, lugna, småtöntiga pojkar med hundvalpsögon

Ok men vad skönt

och utefter som du då beskriver det att han är en sådan trevlig och genomrar kille att han inte skulle göra en stor grej utav det utan att ni förmodligen skulle kunna fortsätta som förut , måste väl ändå kännas bra. Men hihi är du verkligen så bad då?
Ok tror lite på det där med att hitta någon i sin egen kategori kan funka för mig. Jag är väl lite anhängare av att tro på horoskop. Fråga mig inte varför haha. Men jag träffar bara på scorpioner och stenbockar

och de har ju tydligen visat sig vara helt fel. Jag ska tydligen gå bäst ihop med vattumän och jag är vattuman. Men var jag hittar dem vet jag inte hihi. Han jag ska gå på date med på onsdag är just precis scorpion haha. Helt knas att tänka så jag vet, men jag har fått lite dille på det.