Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-08-11 21:26:41 följande:
    Är halvsovande för tillfället med ska försöka skriva ändå :P

Planerad sova över dejt, typ... Inget sex. Vilket även var tanken faktiskt.

Samma kille som i våras.

Dejten var både bra och åt helvete.
    Tanken var sex men det blev inte så eller tvärtom?

Men varför var den åt helvete då? 
    I acted like it wasn`t a big deal when really it was breaking my heart
  • lemonina
    Näckrosen skrev 2012-08-11 22:14:16 följande:

På förmiddagen gick han och tittade på dem när de duschade.
    Men det kan ha varit en språkförbistring och att han menade att han skulle titta till dem som man gör som förälder...

Nu höll de på och bytte om en massa och han skulle titta.
    Han sa att tjejerna hade blivit stora när han kom tillbaka.
    Jag frågade om det var mannekänguppvisning och fick ett "typ" till svar.

Han är inte helsvensk, så det kan ju vara språkfel bara.
    Men känns inte helt ok.

Men kan du inte fråga lite mer innan? Fråga vad han menar när han tittar på dem osv?Jag menar det kan ju faktiskt vara så att det inte är någon fara alls.
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-08-11 21:41:37 följande:
    Tanken var inget sex och det blev heller inget sex. Vilket var bra. Men jag hoppas att det blir framöver Oskyldig är dock inte helt säker på hur det blir med det. Skrämmer pojken tydligen, och det är ju mindre bra...
    Haha skräms du colan? kan jag aldrig tänka mig...
  • lemonina
    Näckrosen skrev 2012-08-11 22:36:09 följande:

Aha. Trött nu.

Ringde upp honom... Tror faktiskt jag missuppfattat honom...
    Jaha vilken himla tur det iallafall!
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-11 22:57:28 följande:
    Haha jag tror faktigst att jag ska det Fast fy om jag blir nobbad för en dejt, pinsamt att jobba då fast wtf det pallar jag, fixar ju att umgås med februarikillen trotts alla turer där så det lär inte vara några problem! jag gört´t!

Heja Vanillla! Kör hårtSkrattande Modig du är.
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-11 23:48:01 följande:
    Well har aldrig blivit nobbad till en första dejt men den här killen har jobbat med mig och vet ju således vem jag är. Så här kan jag inte bara hoppas på att han tycker jag är söt och tackar ja Han kan ju faktigst tycka att jag är ganska knäpp redan  hahaha. Men då får han tycka det, för jag tycker han är söt och så där lungn och harmonisk som även syns i ögonen som J var/är som jag gillar hos killar

Inte modig utan skitnervös men gör det ändå. Måste ha lite spänning i livet känner jag och nätdejting är inget för mig (har avslutat mitt HP konto igen efter att inte ha loggat in på över 10dagar) så får köra irl istället och då får man försöka vara lite modig

Men när ska du lämna lappen? Skrattande Tycker du är skitmodig. Kommer ihåg när jag bad en tjejkompis fråga chans på en kille åt mig en gång när jag gick i typ femman. Hon frågade inför några andra med och jag fick ett nej inför dem. Snacka om att bli totaldissad haha.
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-12 00:02:36 följande:

Nästa vecka när jag jobbar Fast är det kanske bättre att sticka den i handen på honom, eller änu värre, fråga rakt ut. Huwa, det sistnämnda ger mig kalla kårar men då får man ju svar direkt och skulle det bli för jobbigt så är jag ju ändå på sjukhuset och psyk ASG! Ska fråga nästa vecka det har jag bestämt men hur är frågan. Knäppisen har inte FB annars hade ju saken varit enkel...

Fy chansfrågning var ingen höjdare kom jag ihåg hahaha!  Fy vad taskigt inför alla!!! Det är fan enklare att vara vuxen!

Hur du än gör det så tycker jag absolut att du gör rätt. Blir imponerad måste jag säga.Glad Men kan ju bara gå till mig själv och jag vet med mig att om jag hade sagt nej till en kille som gjort som du så hade jag ändå varit trevlig fortsättningsvis. Hur tycker du han verkar? Skulle han vara sådan som ignorerar dig om han säger nej? Inte för att jag tror att han kommer att göra det. Glad
  • lemonina
    Näckrosen skrev 2012-08-12 00:10:34 följande:
    Tyvärr verkar mina misstankar vara sanna. Men jag får inte tillräckligt med uppgifter för polisen att jobba med.Skrikandes

Men va?! Hur menar du? Gråter
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-12 00:20:05 följande:
    Han är en lungn, fin ödmjuk och ordentligt kille. han skulle garanterat inte göra någon grej av att tacka nej. En sånkille jag faller för. Han är inte dirket blyg men ger sken av att vara det men väljer nog snarare sina ord. Men vi har en del gemensamt som vi pratat om så det är inga problem. Fast min kolega har sagt att jag måste sluta ragga på dessa killar för att jag kommer att krossa dom men hitills är det ju de som krossat mig... Vår psykiatriker berättade att det finns tre typer av människor när det kommer till förhållanden och jag tillhör katgorin "bad" och dras tydligtvis till kategorin "sad" enligt honom och jag har detta lite i bakhuvudet faktigst.Man ska tydligtvis hitta någon i sin egen kategori för att det ska fungera. Men om jag skulle hitta någon som mig så skulle jag leva i ett konstant kaos hahaha. Så jag håller mig till mina snälla, lugna, småtöntiga pojkar med hundvalpsögon
    Ok men vad skönt Glad och utefter som du då beskriver det att han är en sådan trevlig och genomrar kille att han inte skulle göra en stor grej utav det utan att ni förmodligen skulle kunna fortsätta som förut , måste väl ändå kännas bra. Men hihi är du verkligen så bad då?

Ok tror lite på det där med att hitta någon i sin egen kategori kan funka för mig. Jag är väl lite anhängare av att tro på horoskop. Fråga mig inte varför haha. Men jag träffar bara på scorpioner och stenbockarObestämd och de har ju tydligen visat sig vara helt fel. Jag ska tydligen gå bäst ihop med vattumän och jag är vattuman. Men var jag hittar dem vet jag inte hihi.  Han jag ska gå på date med på onsdag är just precis scorpion haha. Helt knas att tänka så jag vet, men jag har fått lite dille på det.
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-12 00:38:53 följande:
    hahaha vattumän som inte vill binda sig stämmer ju inte alls in på dig LemoninaDrömmerTyst hahaha! Jag är lejon och ramlar alltid kär i skorpioner vilket ska vara en hemsk matchning. Nu tror jag inte direkt på sånt men har läst en del

Ja jag är ganska bad tror jag (och då menas det ju inte i sängen). inte för att jag är elak utan för att jag är impulsiv och gör precis vad jag själv tycker. Är rätt kass på att kompromissa och kör nog lätt över folk som inte kan stå upp för sin åsikt. Så ur den synvinkeln i ett förhållande så kör jag nog över S personligheterna rakt av. 
    Haha you got me thereDrömmer 

Måste ju komma på vilken kategori jag tillhör då hehe. Ok men då förstår jag. Du gör inte saker för att vara "bad", utan det bara blir så för att du inte tänker dig för, på både gott och ont.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!