Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Nu har jag öppnat mitt HP konto igen. Direkt får jag två mail från killar utan profilbild. Vad är det för fel på männen här i Örebro som inte vågar visa sitt ansikte?

I acted like it wasn`t a big deal when really it was breaking my heart
  • lemonina
    takida skrev 2012-08-09 21:40:48 följande:
    Det är inte bara i Örebro de inte visar sitt ansikte, funkar kanske för vissa men jag vill då inte köpa grisen i säcken. 

Blir så trött! Nä tänker inte lägga ned mödan på att chatta med någon en gång till som visar sig vara grisen i säcken.
    Näckrosen skrev 2012-08-09 21:43:59 följande:

Visst är det trist att inte få se kort. Det säger ganska mycket om en person. Om en ser trevlig ut eller inte. Jag menar inte att utseendet i sig är så viktigt, men lite personlighet smyger ju igenom bilden med.

Ja det känns som utav tio mail kanske det är två som visar ansiktet. Supertrist! Sen vill jag inte hålla på att be om kort utifall personen inte alls ser ut som någon jag skulle kunna gå för då blir det ju totaldiss.

• lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2012-08-09 21:47:52 följande:
    Min sötnos har visat mig sin hemstad den här veckan, och jag har fått träffa hans föräldrar och en av hans systrar, och de har tagit emot mig med öppna famnen. *glad*

Åh vad kulGlad Kunde du slappna av när du väl träffade dem? eller fortsatte du dig att känna dig nervös?
  • lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2012-08-09 22:02:58 följande:
    Var nervös första minuten, efter det har det känts bara bra!!

Härligt att det kändes så bra. Alltid skönt att komma överens med svärföräldrarnaFlört
  • lemonina
    takida skrev 2012-08-10 22:21:50 följande:
    Skrev lite med en kille och rätt så snart så kommer frågan om jag är kåt ofta? 
    Vad tusan är det med killar egentligen? ånt är det väl ingen som frågar någon man träffar irl efter fem minuter så varför gör man det på nätet?  

HAHA men jösses. Låter som samma killar som jag träffar på, på nätet. Men nej jag brukar inte få frågan efter fem minuter på krogen tack o lov. Skrattande
  • lemonina

Jag har en date på OnsdagSkrattande

• lemonina
    takida skrev 2012-08-10 23:54:49 följande:
    Vi har en riktig hunk på företagetTungan ute men han jobbar på kontoret så honom ser man väldigt sällan tyvärr men han kanske kommer till mig nästa vecka. Och då lär jag flörta lite oskyldigt, jag tror allt att han har ett gott öga till mig också men han är upptagen tyvärr annars hade jag allt lagt in en liten stöt. Inte för att jag tror att han skulle nappa för han har garanterat hört talas om mina erövringar på företaget, men det var ju länge sen så det borde väl vara preskiberat vid det här lagetObestämd

Haha naughty Takida Flört Lite oskyldigt flirtande är väl inte så farligt. Men om det inte kan leda till något mer är det väl kanske inte så kul. 
  • lemonina
    takida skrev 2012-08-11 00:25:59 följande:
    Jo det är precis lika kul att flörta även om det inte kan leda till någotSkrattande

Ja det är sant! Håller med dig till fullo därSkrattande

Jag sms:a göteborgaren. Men han är så kort i sina svar sedan han kom hem från utlandssemestern så jag tror våran flirt har svalnat rejält för honom.Den enda gången han skriver är ca 12 på natten, vilket skapar dåliga vibbar. Jaja det gör inte så mycketegentligen,  men det hade varit kul att ses igen.   
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-11 00:27:53 följande:
    Lemonina: Åh berätta mer!!! Vem är han? Träffats förut? Utomstading?

Vi har snackat lääänge på Badoo, Men idag kom jag till skott och frågade om vi ska ses, fegis som jag är. Jag sa att han inte behöver oroa sig för att jag inte har några förväntingar utan att de är rent vänskapligt. För jag har fått känslan av att han är lite rädd, men det är ju jag med så. :)
  • lemonina

Drömde en mardröm i natt som kändes så verklig. Drömde att jag skrev en massa elaka saker i tråden och gjorde folk upprörda så jag blev anmäld och polisen skulle komma och hämta mig och grejer. Fy farao! Var tvungen att försäkra mig om att så inte var fallet genom att gå in här och kika.Tungan ute

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!