Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Nu har jag öppnat mitt HP konto igen. Direkt får jag två mail från killar utan profilbild. Vad är det för fel på männen här i Örebro som inte vågar visa sitt ansikte?
Nu har jag öppnat mitt HP konto igen. Direkt får jag två mail från killar utan profilbild. Vad är det för fel på männen här i Örebro som inte vågar visa sitt ansikte?
Visst är det trist att inte få se kort. Det säger ganska mycket om en person. Om en ser trevlig ut eller inte. Jag menar inte att utseendet i sig är så viktigt, men lite personlighet smyger ju igenom bilden med.
Kunde du slappna av när du väl träffade dem? eller fortsatte du dig att känna dig nervös?
Jag har en date på Onsdag
men han jobbar på kontoret så honom ser man väldigt sällan tyvärr men han kanske kommer till mig nästa vecka. Och då lär jag flörta lite oskyldigt, jag tror allt att han har ett gott öga till mig också men han är upptagen tyvärr annars hade jag allt lagt in en liten stöt. Inte för att jag tror att han skulle nappa för han har garanterat hört talas om mina erövringar på företaget, men det var ju länge sen så det borde väl vara preskiberat vid det här laget
Lite oskyldigt flirtande är väl inte så farligt. Men om det inte kan leda till något mer är det väl kanske inte så kul.

Drömde en mardröm i natt som kändes så verklig. Drömde att jag skrev en massa elaka saker i tråden och gjorde folk upprörda så jag blev anmäld och polisen skulle komma och hämta mig och grejer. Fy farao! Var tvungen att försäkra mig om att så inte var fallet genom att gå in här och kika.