Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-08-08 12:38:25 följande:

Ja det är den bilden. Och klart det är larvigt. Helt otroligt skulle jag vilja säga. Jag kanske också ska lägga upp en bild på mig där jag står naken på alla fyra och se om dom godkänner den?!
    Jag gick också in och kolla på den bilden, men den var väl inge stötande?! haha.
  • lemonina

Ok jag behöver hjälp! Vad tycker ni, helt ärligt nu. Är lacktajts helt fel just nu? Inte för att jag bryr mig om senaste trenderna och har aldrig gjort. Men vill inte se ut som jag inte varit utanför dörren sedan 90-talet. Glad

• lemonina
    takida skrev 2012-08-08 18:26:50 följande:
    Men hallå, brudarna från Göteborg ska vi inte snacka om. De har allt någo väldigt speciellt, eller iaf vissaFlört
    Ja för att inte tala om värmlandstjejernaFlört
  • lemonina
    takida skrev 2012-08-08 18:27:48 följande:
    Hm, jag är tjejen utan koll så du ska kanske inte lyssna på mig men jag kör på det ibland, snyggt som tusanGlad

Det blir lacktajtsSkrattande
  • lemonina
    Night sky skrev 2012-08-08 18:42:08 följande:
    Oja och sen är det en dejt som lockar! Drömmer

Hörde jag dejt?!Flört Åååh så kul. Vill höra allt senSkrattande
  • lemonina
    Night sky skrev 2012-08-08 19:00:59 följande:
    Ja du hörde rätt! Snart är det dejtdags för Night sky. Men det dröjer för att vara mer exakt en vecka Och jupp vi har redan bestämd dag också haha

Ni är de första som får veta hur det gått sen!  

Spännande jag håller tummar och tår för att den blir toppenbraSkrattande
  • lemonina

Ok lackisar och klackisar på och REGNROCK!!! *muttrar* nu ska jag ut och fira lill-lördag. Ha en trevlig kväll gänget!

I acted like it wasn`t a big deal when really it was breaking my heart
  • lemonina
    Anonym skrev 2012-08-09 15:35:12 följande:
    får en nykomling plats här? efter singel i snart 8 mån vill jag träffa ngn, den rätta dvs inte kk eller ons, utan seriösa killar, hänger på HP och gjort sen 3 mån tillbaks, men ngt måste jag göra fel, är klar i min press att jag vill ha seriöst inget kk inget ons...

har bilder och presentation, hur ska jag gå vidare? en handfull pratar med mig säger de håller med mig precis, vill ha seriöst men se går det in på kan du skicka avklädda bilder mm, har inte ens kommit i väg på date än, vad ger jag för fel signaler eg?

Välkommen{#emotions_dlg.flower}

Det är bara att strunta i dessa nötter. Ge inte upp! Du kommer säkert få till någon dejt snart.  
  • lemonina
    Madida skrev 2012-08-09 16:19:03 följande:
    Nu har fröken Madida bokat in en dejt på måndag. En dejt som faktiskt gör mig lite nyfiken Och jag har gått utanför mina vanliga "regler" så vi får se hur det blir med detta

Åh det låter spännande hihi. Är han någon som är raka motsatsen till vad du brukar dejta?Glad
  • lemonina
    Madida skrev 2012-08-09 16:57:15 följande:

Inte raka motsatsen men han skiljer sig lite från de jag vanligtvis väljer. För det första har han en liten son. Han är inte sådär superlång som jag vill ha dom.
    Men det är nåt med hans sätt att skriva som gör min nyfiken. Han är kul. Och rätt bra på att sätta mig på plats. Inte för att det behövs  

Aha det ska bli intressant och se hur det går då. Du kanske har blivit extramamma då i slutet på nästa veckaFlört Nä skojade lite med dig bara.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!