• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-05-24 00:32:56 följande:
    Förvånad     
    Du ska bara vara tyst{#emotions_dlg.djavulsk}
  • takida
    Suppressed skrev 2012-05-24 00:34:08 följande:
    Dåså, Ingen skadaskedd
    Nej det var ganska harmlöst så:) 
    Men just jag gör inte såna misstagObestämd och det grämer mig... 
  • takida
    Suppressed skrev 2012-05-24 00:37:05 följande:
    Uppenbarligen gör du det, Learn to live with it =) 
    Uppenbarligen ja... Men första och sista gången.. 
  • takida

Idag gjorde jag nåt annat som jag heller inte brukar göra. Missade bussen hem så gick in på en uteserveringen alldeles självGlad
    Beställde en drink och började snacka med två Stockholmare, de var riktigt trevliga. Sen gick jag för att ta nästa buss, missade den med så gick tillbaka och snackade med de igen. Men bussen efter hann jag iaf:)
    Men har haft en riktigt trevlig kväll! 

• takida
    Suppressed skrev 2012-05-24 00:43:52 följande:
    Äsch, Vi kan låtsas du skickade rätt istället om det gör saken bättre, Alla gör misstag sa igelkotten när han klev ner från golvmoppen.
    Båda killarna svarade. Så förhoppningsvis lär jag träffa en av dem på fredag iaf Glad
  • takida
    ulfsas skrev 2012-05-24 07:50:21 följande:
    En fråga bara. Hur stor åldersskillnad tycker ni är vettigt? Det spelar ju trots allt en roll framför allt längre fram i livet. Kul att höra era åsikter. Är det någon skillnad på om killen eller tjejen är äldst.
    ulfsas skrev 2012-05-24 08:02:40 följande:
    Det ante mig :) 48/2=24+7=31 till en 36-38 då... Har just en fikadejt på G med en tjej som hörde av sig. Hon är 31, därav min tveksamhet och min fråga. Vetefan om och vad det kan leda till mer än kaffe och en bulle ;) Det var iaf inte jag som skrev till henne först. Hon är söt, mycket söt på den enda bilden hon har. Det kanske är en scam bara. *luttrad* Hon verkar vara vettig dock......den som har en lever får se som alkoholisten sa...
    Har ingen betydelse för min del om killen eller tjejen är äldst. Åldern har heller ingen större betydelse om man är på samma plan i livet, är man inte det kan det ställa till problem. Tycker smeckers regel är en bra riktlinje. 
  • takida

Nu drar jag iväg till mitt lönesamtal, siktar in mig på att det blir klirr i kassan i sommarSkrattande

• takida

Blev inget lönesamtal för mig annat kom emellan. Jävla idioter som förstör för andra människor och inte kan skilja på mitt och ditt.  Jag är förbannad ledsen och orolig. Jävla skit!

• takida
    Suppressed skrev 2012-05-24 12:32:07 följande:
    Har du blivit bestulen?
    Nej inte jag, men en vän till mig har blivit rånad och misshandladRynkar på näsan
    Det är inte en fråga om om utan när det händer även mig. Idioter!!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!