• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Idag har vi haft en helt underbar dag, sonen har hittat en kompis och de var som ler och långhalm;) själv har jag mest jobbat på brännan och slängt ett och annat öga på en het gift man. För titta kan man alltid göra;)

• takida

Mhb: grymt att du slutat röka! Det måste jag med göra snart. Har slutat förr och hållit upp i flera år. Vad som tar emot är att jag inte går upp bara ett par kilon utan snarare tio;( Under mina rökfria perioder har jag kämpat som bara den med kilona utan resultat så då har jag börjat igen och kilona har rasat av mig. Någon som har ett hett tips?

• takida

Haha Vanilla du är ju störtskön;) By the way, fått ditt schema än? När ska vi göra stan/båten osäker?;)

• takida

V: Gud va drygt att inte veta hur du ska jobba. Själv har jag fått schema för hela sommaren o bäst av allt är att jag själv fått välja hur jag ville jobba;) Ibland har jag det allt bra;)

• takida

V; tja är man chef så är man, men det har sina baksidor också..
    Hade planer på att fira in sommarlovet med en helg i Stockholm nästa vecka men min kära vän har precis flyttat ifrån sin numer exkille så det blir inget;( Vad ska jag nu hitta på?

• takida

V; min son har övergett mig, kan inte förstå varför men han tycker det är roligare att leka med andra barn?;) Men jag klagar inte en solstol, sol, böcker och min tlf.

• takida

Det är filminspelning här på hotellet, Sune i Grekland. Gäller att hålla sig undan, vill ju inte att hela Sverige ska få skymta mig i bikini..

• takida

Det sägs att man lär sig något nytt varje dag. Idag har jag lärt mig att det var en väldigt dålig idé att spela fotboll barfota.. Ajajaj

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!