Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Undrar om jag hinner med allt jag har planerat idag, hmm
Undrar om jag hinner med allt jag har planerat idag, hmm
Skiter i alla måsten och drar till stranden istället

Har jag blivit inspirerad av erat dejtprat tro? Eller är det reflekterandet över hur somliga reagerar över +m på stickan besked som fått mig att tänka lite extra på det här med vettiga killar. Känner iaf för att strosa runt på stan med en i em/kväll. För att jag gillar hans sällskap och kanske för att han aldrig skulle kläcka ur sig såna dumheter som somliga andra gjort. Däremot vet jag ju fortfarande inte om jag eg treor att det kan bli något annatr än vänskapliga känslor där, ska visserligen ses och ta reda på det men just idag kanske inte är så lämplig.
Lite tankar please! Borde jag träffa honom idag för att få tankarna på annat ett tag, ha trevligt och för att vi faktiskt sagt att vi ska träffas mer och se hur det känns.
Eller borde jag låta bli? Omtumlande vecka och jag är osäker på om jag vill ses just idag för att jag helt enkelt vill träffas idag eller för att jag söker mig till tryggheten?
Åsikter, tack!
Hemma från stranden, nu in i duschen sen drar jag på grillfest
Hahahaha, herregud. Folk skriver ju om FB i vissa trådar och om meddelande som hamnar i övrigt. Har aldrig fattat vad de menade (bimbo vad gäller såna saker) men nu så letade jag upp min övrigtmapp och där fanns några gamla meddelanden. Hade bland annat fått ett från en HP-flörts ex
Han och jag blev vänner på FB sen tog han bort mig för att hans ex var så svartsjuk. Hon frågade i meddelandet hur jag känner honom, ärligt talat vad är det med folk?
Igår var jag på grillfest/personalfest. Vid elva tänkte jag dra hem men blev övertalad att släppa loss lite på dansgolvet först. Innan jag visste ordet av så var kl tre. Grymt rolig fest och känner mig helt bakis idag trots att jag inte drack en droppe alkohol.

Packa och växla pengar står på dagens agenda. För imorgon drar jag till Grekland

Snart sovdags, imorgon blir det ännu en dag vid poolen. Sen lär jag garanterat bli spöad av sonen i schack en massa också men jag lär mig fort så snart kan jag ge honom en riktig match;)