• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

giftgrodan skrev 2012-01-24 23:11:18 följande:
    Hur beter ni er för att ens få kontakt med folk på HP? ingen mailar mig och ingen svarar mig! Trött, trött, trött på det nu...
    Kasta ut många krokar! På typ tjugo mail får man ett svar, trist men sant. Jag är suger nog verkligen på det där första mailet, vet aldrig vad jag ska skriva så blir nåt tråkigt alldagligt, inte det allra bästa...
    Han jag träffar nu mailade mig först o hade det inte varit för att han fångade upp något i min profil som gjorde att jag började skratta så hade jag troligen inte svarat honom alls. 

Sjukt svårt men trägen vinner!
  • takida
    giftgrodan skrev 2012-01-24 23:21:37 följande:
    Oj, idag HADE jag fått ett mail! Av nån som "ville ha lite kul ikväll"
    Hoppa i partystassen o ge dig ivägFlört
  • takida
    giftgrodan skrev 2012-01-24 23:19:25 följande:
    det har jag gjort fnurton gånger känns det som. Grejen är ju att jag vill ändå att min presentation ska vara "jag", för inte vill jag att någon tar kontakt med mig under falska förespeglingar? Samma med kort, jag skulle väl kunna ta ett kort lite snett ovanifrån där jag kikar under lugg upp i kameran och av en händelse har en väldigt urringad tröja på mig, men vafan. Så ser jag ju verkligen inte ut! :-O
    Har du flera kort? jag har några "snyggkort" o några vardagskort. Då får man en lite mer helhetsuppfattning om personen ifråga.
  • takida
    Smecker skrev 2012-01-24 23:27:46 följande:
    Blir lite kaka på kaka
    Kan aldrig bli för mycket kaka!
  • takida

Per: jag har koll på d, gran canaria skulle d stått!
    Bellis: förstår att du är deppig, men vet du att det får man vara. Tiden läker alla sår, en stor klyscha men sant. Dagen kommer få du vill göra dig fin för någon annan igen, även om det känns långt borta nu. Stor kram!

• takida

Träffade min dejt idag, och ytterligare en dejt inplanerad nästa vecka:)
    Så här många dejter med samma person har jag inte haft på år o darGlad 

• takida
    NatalieH skrev 2012-01-25 22:04:45 följande:
    Hmm vet inte men jag ska nog på dejt på söndag verkar det som, vet inte vad jag tycker om det precis, me vi får väl se
    Åhh, spännande!
  • takida
    bellis79 skrev 2012-01-26 09:36:11 följande:
    Kommer säkerligen bryta ihop ng dag men inte idag iaf:) tränat , frulle o ska jobba ett par timmar innan gymmet kallar o förbereda lite inför utgång imorn:)
    Härligt bellis! 
    Hoppas du får en kanondag:)
  • takida
    Legacy skrev 2012-01-26 16:56:26 följande:
    Okaaaaaj nu kommer fjärilarna i magen! Jag ska hem och leta upp mitt pass, och sen ska jag boka resa! Nu finns det en vecka i egypten för 2600 avresa tisdag! Alltså jag dör! en vecka helt själv, jag har ju jobbat borta själv och så men detta känns helt cp!

Och sen kan fjärilarna gå och vila en stund för jag ska väl jobba till 11 ikväll. Så nu fick jag ur mig det aaaah nervös!   
    Nu blev jag riktigt sotis! En vecka helt själv på en solstol låter hur gött som helst:) Du kommer få det kanonCool
  • takida
    Legacy skrev 2012-01-26 17:12:58 följande:
    Nu är jag beald och bokad YAY 31:a så DRAR jag!
    Gött!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!