• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Åhh vad jag längtar efter min dejt! Jag måste nog erkänna att jag är kär, för första gången på flera flera årHjärta. Det är skit att han bor långt bort o att vi inte kan ses så ofta men samtidigt så är det bra. Jag har vant mig rätt hårt vid att vara själv mycket o gå från det till att träffas massvis skapar bara en panikkänsla hos mig. Men inte med honomGlad i långa loppet lär det inte funka men här och nu är det helt perfekt! Han är så himla mysig, söt, rolig och charmig!

• takida
    bellis79 skrev 2012-01-28 11:20:37 följande:

Hade en underbar kväll igår, var så nice, förfest där det diskterades lite han jag träffade men sen punkt om det.

Sen ut o dansa, träffa en gammal dejt som var på mig som en igel igår o jag var uppmärksammad av andra, jag bara njöt bara av detta för just det jag behövde.

Fick mess av folk som förstått att jag är singel igen o ingen som jag vill ha kontakt med o det låter konstigt men jag behövde bara få känna att fasiken jag är en bra tjej o det finns hopp o att det är han som missar en bra tjej o jag är lite irriterad att han inte själv kunde förstå att han inte behandlade mig bra o sa ifrån o att han behövde egentid o att det gick så långt att jag fick säga ifrån.

Fick ng minut igår ute då jag tänkte på honom men gick över snabbt o vi dansa hela natten o jag var så glad o i form..

Nu ser jag framemot ikväll:)

Kul att höra att du hade en lyckad kväll ute! Och ha det nu så skoj ikvällSkrattande
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-01-28 15:26:17 följande:
    Takida: åh vad kul att vara kär, hur långt ifrån bor ni?

Hihihi jag fick ett psykbryt och reggade mig på HP men helt ärligt inser jag att jag inte är intreserad av någon annan just nu och inser att jag blev kär i " mitt" mumintroll. Fast jag fixar inte ett långdistansförhållande just nu och tänker höra av mig till våren igen om jag fortfarande känner som jag gör och höra om han också gör det. Då får vi isf möjlighet att spendera mer tid med varandra under semester och så. Jag misstänker att ett komplicerat förhållande med distans blev för jobbigt för mig iom att jag inte änns varit singel i ett år... Jag är liksom ny i min egen vardag också. Vad tror ni? Låter mina tankar och funderingar sunda?

Sen undrar jag vad det är för fel på ett stort antal killar på HP! Svarar man inte på några timmar på ett innbox får man tillbaka. "nähä, var jag för ful för dig?" eller "skrev jag något dumt nu?" eller vart tog du vägen?" Så är det inte på match...
    Han bor bara 8 mil bort, egentligen inget stort avstånd men tillräckligt för att det ska bli bökigt..

Dina funderingar kring långdistansförhållanden tycker jag låter sunda. Har en kompis som haft flera långdistansförhållanden o för henne har det funkat utmärkt. Beror väl helt på hur man själv funkar. Apropå HP så tycker jag att det är bra. Har bara kört den sista åren, visst finns det idioter men massor med normala killar oxå!
  • takida
    Legacy skrev 2012-01-28 18:46:04 följande:
    hehe var tvungen, den ligger ju på en publik sida bilden men jag maskade Tures ägare   
    hahahahaha, sicken snubbe!
  • takida
    Legacy skrev 2012-01-28 18:51:53 följande:
    Kyss Försök nu inte stjäla mitt livs kärlek från mig okej Drömmer
    Fan du kan väl dela med dig? blev hur sugen som helst ju på honom juFlört
  • takida
    etanol skrev 2012-01-28 19:00:08 följande:
    Haha vad roligt
    Hur tänker man då liksom?
    kukförlängare?  haha
  • takida
    Legacy skrev 2012-01-28 21:20:47 följande:
    Maybe Drömmer Fått ett erbjudande, fast det känns som att vara otrogen mot Ture Skäms Hur ska jag göra! Snälla tråden hjälp mig!
    Vad är det för en speciell kille som ens får dig att tänka tanken på att vara otrogen mot Ture?Flört
  • takida

Idag lyckades sonen hålla sig vaken ända tills nu, betyder det att jag får sova till åtminstone kl 08 imorgon tro?

• takida
    etanol skrev 2012-01-28 22:05:47 följande:
    Glöm det...
    Han är raskt pigg och vaken i ottan...
    Ja den risken är nog rätt så överhängande.... 
  • takida
    NatalieH skrev 2012-01-28 22:02:12 följande:
    Är han morgon pigg? Hur gammal är han?
    min sjuåring är kvällstrött o morgonpigg till tusen... Nuförtiden kan brukar han sova till sju som längst.... Men håller tummarna för sovmorgon imon, men det lär väl inte hända....
    Men under kan ske!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!