Vanilla ice queen skrev 2012-01-28 15:26:17 följande:
Takida: åh vad kul att vara kär, hur långt ifrån bor ni?
Hihihi jag fick ett psykbryt och reggade mig på HP men helt ärligt inser jag att jag inte är intreserad av någon annan just nu och inser att jag blev kär i " mitt" mumintroll. Fast jag fixar inte ett långdistansförhållande just nu och tänker höra av mig till våren igen om jag fortfarande känner som jag gör och höra om han också gör det. Då får vi isf möjlighet att spendera mer tid med varandra under semester och så. Jag misstänker att ett komplicerat förhållande med distans blev för jobbigt för mig iom att jag inte änns varit singel i ett år... Jag är liksom ny i min egen vardag också. Vad tror ni? Låter mina tankar och funderingar sunda?
Sen undrar jag vad det är för fel på ett stort antal killar på HP! Svarar man inte på några timmar på ett innbox får man tillbaka. "nähä, var jag för ful för dig?" eller "skrev jag något dumt nu?" eller vart tog du vägen?" Så är det inte på match...
Han bor bara 8 mil bort, egentligen inget stort avstånd men tillräckligt för att det ska bli bökigt..
Dina funderingar kring långdistansförhållanden tycker jag låter sunda. Har en kompis som haft flera långdistansförhållanden o för henne har det funkat utmärkt. Beror väl helt på hur man själv funkar. Apropå HP så tycker jag att det är bra. Har bara kört den sista åren, visst finns det idioter men massor med normala killar oxå!